Mitä mahtavat herrat ajatella? ;-)

kuvat2.iltasanomat.fi/iltasa...arkozy.jpg

Avainsanat: upea tukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 13:04

"Hienot hiukset,harvinaista nykypäivänä noin pitkät kutrit!";-)

Kysyjän kommentti

Pakko se on uskoa ensimmäistä vastaajaa jo ihan meidän miesten maineenkin takia. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 13:06

onpas siinä kaunis tausta .... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:10

Tukkaahan ne kattelee .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:56

Aamulla juuri tuolle kuvalle sain nauraa kun lehteä luin. Tuli vaan yksi sana mieleen: Miehet!
:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:59

Olin minä antaa mielikuvitukseni lentää kun ajattelin miesten katsovan hiuksia alemmas, kuten yleensä, no erehdyin taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:35

voisi olla hyvä patja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 14:49

Mitä ne miehet yleensä ajattelee. En viitsi ääneen vastata. Lukekaa rivien välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 14:57

Herra yliherra taitaa latvuksia katsella. Niin tyypillistä, niin tyypillistä - säätyyn tai ikään katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 17:37

Mitas muuta ajattelee kuin kuin sitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:12

Minkäs mies luonnolleen mahtaa. Terveen merkki ;)
Päässä ei varmaan pyöri yhtään ajatusta, veri pakenee sinne tiettyyn paikkaan, eikä sitä riitä enää aivotoimintaan Anteeksi nyt vaan kaikki Napsun Miehet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:21

Kyllä ne miehet alemmas katselee,ja ihailevat periä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:37

Mitäs se mies luonnolleen mahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:02

huolestuneita perään katsojia,
tuntevat vastuunsa kansalaisten hyvinvoinnista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:57

"Oijoi, miten kauniit kutrit ja varsinkin mekon värihän on mitä parhain. Uskaltaisiko kysyä, mistä tuollaisia saa, jotta voisin vaimoanikin piristää noin ihanalla mekolla". Viereinen Herra katselee Obamaa ja ajattelee " Kylläpäs, kylläpäs, näkyy kaveriObamallakin olevan makuaistit kohdallaan"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:33

En kompastu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:55

On siinä nainen laittanut mahtavan hiuslisäkkeen eli eihän tuo aito tukka ole.
Aiemmin kävin kampaajalla joka oli erikoistunut hiustenpidennyksiin ja siinä kyllä moni hiirenhäntä muuttui paksuksia pehkoksi. Usein oli edellinen asiakas juuri lisiä ja pidennyksiä laitattamassa. Kallista touhua kuulosti olevan.

Herrat eivät toki hiuksia katso vaan paljon alemmas!