Napsut,muistakaa katsoa Suomen DIILIÄ syksymmällä,jännitysmomentteja rutkasti,muistattekos muistutuksen? Ant,ei ollut tarkoitus mainostaa( ns.itse) vaan yks tietty muistutus tuli mieleen...

Avainsanat: yhden henkilön oma muistutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 13:39

Ei tuonkaltaiset ohjelmat minua kiinnosta, mutta sen verran katson että millainen poika sillä äidillä on joka ohjelmaa täällä mainosti, en mää mikään utelias ol vaa tieronhalunen.

Kysyjän kommentti

Sama vika rahikaisella,katson niinkus uteliaisuuttani,sanon vaan,jos mun poika olis jossain vastaavanlaisessa,en VARMAAN mihinkään hintaan toitottais maailmalle,se on vissi se!Katsotaan Diiliä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 12:43

jeps pitääpi katsoa ja muistan muistutuksen...oisin sen kyllä muutenkin katsonut.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:52

Kyllä muistan mainoksesi ja silti en aio sortua katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:11

Enpä taida kiitos katsella.ainakaan joka jaksoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:50

Täytyy muistaa katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:04

Ai niin, sielläkös hän turkulainen komistus on ohjelmassa mukana.Aion katsoa ainakin yhden jakson, jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 14:44

Meinaan katsoa muutenkin, vaikka kukaan ei olisi muistuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:30

En muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:36

Katson jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:06

Gyllä muistan, ei jaksa Giinostaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:30

okei