Onko teille käynyt näin liikenteessä?

lauma jästipäitä lampaita.
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...337/7#2861

Avainsanat: lammaslauma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 12:34

kyllä on samanlaisia kokemuksia norjasta

Kysyjän kommentti

Oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 12:40

Ei Norjassa mutta jollain etelän saarella on ollut vuohia.
Taisi iskeä NUDE, kun en yhtään muista missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:52

meillä on käynyt lapissa , että porolauma seisoo jököttää kesellä tietä, eikä niil ole kiire yhtikis mihinkään, vaikka isäntä niitä yrittikin hätytellä , tölläs vain kuin oltais jostais vieraalta planeetalta, ei siinä voinut muuta tehdä , kuin ootella jotta siitä lähtisivät metsään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:12

eipö ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:51

Noin ei ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:07

En ole Norjassa käynyt, mutta Bulgariassa oli hevoslauma yöllä mutkan takana ja onneksi kuljettajamme sai äkkijarrutuksella auton pysäytettyä , eikä muuta vahinkoa tullut kuin että minulta meni juuri samana päivänä hienosti manikyroidut kynnet poikki ja miehelläni pari päivää niska kipeä, konjakki moukku tarpeen mukaan lääkitsi kylläkin sen hänellä ja varoiksi otti seuraavalla viikollakin joka päivä kaksi moukkua noin niinkuin ehkäiseväksi hevoslaumoja vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:13

Norjassa ja Kreikassa on lammaslauma ollut tientukkona tovin, mutta kuitenkin on matka jatkunut pienen viiveen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:46

Kyllä ei ole koskaan käynyt noin. eikä kyllä haittaa vaikka ei olekkaan käynyt noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 14:53

Olen niitä tiellä nähnyt Norjassa, mutta ei siinä käynyt kuinkaan. Lähtivät löntystämään pois tieltä, kun näkivät automme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:31

Englannissa lampaita, Suomessa poroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:14

Toissa kesänä ja missäpä muualla kuin Norjassa. Kyllä hieman säikäytti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:38

En ole käynnyt Norjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:10

en ole joutunut lampaita tieltä pökkimään, mutta sen sijaan jääräpäisimpien porojen kanssa on ollut oikein tosi äheltämistä ...

(oikein pahoja kolaritilanteita ei ole onneksi kohalle osunut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:50

Kyllä siellä Norjassa paikkapaikoin edelleenkin lampaat tiellä levähtelevät. Siis aitoja ei ole vielä laitettu ainakaan joka paikkaan. Paljon olen Norjassa kulkenut, mutta ihan noin täpärää tilannetta ei ole sattunut, joskin äkkijarrutuksia kylläkin lampaiden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:27

Kreikassa on lammaslauma pysäyttänyt matkanteon toviksi useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:05

Kyllä meilläkin siellä lampaat keskellä teitä makoili kun Norjassa kerran oltiin. Tosin matkalla Nordkappiin. Olihan se kiva odotella joskus kun sellanen jättimäinen porokin olla möllötti keskellä tietä, eikäö suostunut siirtymään vaikka kuinka huusi j torvea toitotti. Onneksi ei kuitenkaan ollut mihinkään kiire :)