taas yksi tyhmä kyssäri, mutta mikä kumma noissa kärpäsis on , 1 sellainen täällä sisällä on ja heti, kun otan lätkän niin se

katoo jonnekkin, taas jos laitan sen kärpäslätkän pois kädestä, eikös se samperi tule kiusii minnuu, koht sen kans menee hermonrippeetkin ja iskee raid..., mut en noita myrkkyjä oikein tykkää käyttää, mikä muu ois neuvoksi tuhota tuo kiusantekijä... ?

Lisätty: 10.07.2009 - 12:13

vielä kysyn , et onks kärpäsellä aivot ? itse ajatten , et on, kun osaa pakoilla kärpäslätkää !

Avainsanat: kiusaava kärpänen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 12:09

Kuudes aisti ;-) jallita se pihalle tuvasta!Ole lukevinasi lehteä ja kun se ilmestyy lätkäse lehtikääröllä nirri veks!

Lähteet:
toimii...

Kysyjän kommentti

hyvä idea sitä kokeilen seuraavan kerran.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 12:07

Silläkin on vahva kuolemanpelko. =)
Narraa se ikkunasta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:14

Ripusta lätkä kaulaasi, niin saat takuulla olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:41

meillekkin silloin tällöin tulee kärpäsiä pörräämään..me jahdataan sitä niin kauan kahteen pekkaan että saadaan lätkästyä tai ajettua ikkunasta pihalle.
koirastamme huomataan (menee keittiön pöydän alle piiloon) jos kärpänen on sisälle pörähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:13

Se on fiksu kärpänen., onkohan se sellainen biisikärpänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 14:40

Pistä kissat asialle, niin nirri lähtee. Miun Otto ainakin tappaa heti, jos joku kärpänen eksyy sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:49

JOO sama juttu kuule noiden kärpästen kanssa minullakin täällä. nyt kun kirjoitan kun meinaan sen tappaa niin lähtee heti karku tielle mokoma. Meillä kyllä kanssa kissat antaa kyytiä kärpäsille jos ne sattuu huomaamaan sellaisen täällä pörisevän vaikka ikkkunalla. se on helppo saalis niille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 14:56

Kokeile sitä vanhanajan hyvää konstia: kärpäspaperi. Tiedä vaikka menisi vanha pörriäinen vipuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:42

Olet ihan oikeassa,meillä käy aina ihan samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:15

niillä on telepaattisia kykyjä,
aistivat sen kun sinä alat kiukkuuntua ja menevät oitis piiloon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:02

Mie olen Idan kans samaa mieltä, että kokeile sitä kärpäspaperia. Meillä on käytetty sitä mökillä ja kyllä se vetää niitä luoksensa. Eivät hoksaakaan, kun jo ovat siinä kiinni. Miten se sähköinen lätkä tappaisi. En ole ite sitä koskaan kokeillu, mutta kokeile sinä ja kerro sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:30

Mie oon huomannu kans ton.Osaa jopa kissaa pakoilla,mistä se tietääki et ku katonrajaa menee ni kissa ei saa kiinni.Etenki syksyl ne on todella rasittavia,saa kaua aikaa tehä töitä ja siirrellä jakkaraa enne ku ne saa hengiltä.