Oletteko napsulaiset ihmetellet missä olen ollut kun en ole ollut täällä? Kone välillä oli epäkunnossa en päässyt sillä mihinkään.

mutta nyt kuitenkin olen taas täällä välillä, en ole minnekkään hävinnyt. vaikka välillä olen poissa.

Avainsanat: en ole hävinnyt täältä minnekkään vaikka välillä poissa olenkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 12:03

Ei täällä taida kukaan huomata parin kolmen päivän poissaoloa. Meitä on kuitenkin niin monta. Mutta hyvä kun olet nyt taas remmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 11:59

hyvä et kone jo kunnos ja parempi myöhään, kuin ei milloinkaan, jotta oikein hauskaa , kun olet napsittelemassa taas..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:04

Hyvä kun saita koneesi kuntoon. Minustakin tuntui siltä, että koneeni takkua, akku rikki, johto poikki tai muuta sellaista. Mutta se onkin saattanut olla virus, joka täällä sekoitti kaikki toiminnot. Nyt näyttää siltä, että ei olisi mitään vikaa. Onneksi minulla on ollut mahdollisuus käyttää tuota toista läppäriä, niin ei ole tullut eroahdistusta tästä Napsusta. Oi, en kestäisi sitä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:19

Eroahdistus ehti melkein tulla,kun runsaan vikon duunimatkalla en päässyt kovin usein netin ääreen(yöllä parempi mahis,mutta kun pitäis nukkuakin).Tuskin kukaan minunkaan poissaoloa on ihmetellyt,meitähän on niin moneksi!Kivat sulle tuulikki58,että kone toimaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:54

Empä huomannut, hyvä että mainitsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:13

En koska itsekkin olen ollut tämän viikon poissa, pohjois-pohjanmaalla olin ja nettiä ei siellä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:12

Hyvä että sait koneesi kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 14:54

Tekniikka on sitten niin kummallinen juttu. Pieniä katkoja aiheuttaa itsekullekin. Minä en saa hiiriäni toimimaan. Molemmat pimenivät samanaikaisesti. Vaihdoin patterit ja virta pysyy muutaman sekunnin ja taas pimenee. No se siitä.
Moni on mökeillä ja lomilla joten ei siitä pienestä poissaolosta ehdi vielä huolestumaan. Mutta jos olisit ollut pari kuukautta hiljaa olisin jo perääsi huudellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 17:51

Hyvä et sait konees kuntoo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:47

Kyllähän nämä koneet välill' temppuilee,että tulee pieni pakollinen tauko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:17

niin epäsäänöllisiä nää 'työajat' täällä Napsussa, ettei sitä ihan heti huomaa jos joku vaikka lintsaa ..