Katsoiko kukaan tangomarkkinoita? Kaunis laulu Amadeuksella...jotain "kyyneleet tuuli vie"..tms. Tunsiko kukaan sitä?

En varsinaisesti kuuntele lavamusiikkia, mutta tässä kappaleessa oli todella kauniit sanat ja muutenkin oli kaunis sävel. Se tosin lauloi sen siinä osiossa missä kilpailija sai laulaa omavalintaisen laulun...

Lisätty: 10.07.2009 - 10:34

Se meni "kyyneleet pyyhi tuuli kyyneleet..." :-) Ylen Areenassa voi käydä kuuntelemassa laulut uudelleen

Avainsanat: tango

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 09:42

Kyllä katsoin ja ihan vieras oli se Amadeuksen kappale minullekin. Kivaa, kun sitäkin ohjelmaa ja kilpailua on uudistettu niin, että lauletaan muutakin kuin tangoa. Eihän ne kuninkaat ja kuningattaret keikoillakaan pelkkää tangoa laula.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 09:00

tottakai katsoin ja tongo on ihanaa! katson aina.. kyllä, monet laulut olivat" lähes puistattavia" :) En tuntenut ko. kappaletta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:16

Ihana on itse Amadeuskin. Toivon todellakin että hänestä kruunattaisiin kuninkaallinen, mutta epäilen että hänen ikänsä takia sitä ei tehdä. Tuomaristo kuitenkin miettii kestääkö hän tulevan vuoden rääkin. Mutta mahdollisuus siihen pitäisi antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:24

En seurannut livenä enkä katsonut telkkarista.
Tsemppiä nuorelle laulajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 10:48

On jäänyt nuo tangomarkkinat seuraamatta jo useana vuonna. Telkkarissa näin alkukesästä jonkun karsinnan, mutta yksikään laulaja ei jäänyt mieleen eikä sykähdyttänyt mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:56

varttitunnin pätkän satuin näkemään, siinä esiintyi yks likka joka osasi oikeesti laulaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:01

Joo tuli eilen katsottua. kyllä siellä oli hyvä juuri tämä nuroi Amadeus ja marko. Naisista oli myös se hyvä laulamaan joka lauloi et olen rotu nainen. Ja ne toiset kyllä jotenkin menetteli vaikka en pitänyt hirveen paljon kuin tosta mikä lauloi myös tuon minkä laitoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:22

En ole katsonut tangomarkkinoita juuri koskaan. 100.000 samanhenkistä osallistujaa, minä en kuulu heihin, olen siis erihenkinen, mitä se sitten tarkoittaneekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:26

kuuntelin niitä viisuja vähän aikaa ja oli aikas paljon hyviä piisejä ja laulajia... et en nyt osaa sanoa , kukakos ois ylitse muiden, mutta kohta sekin sit selviää.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:15

En katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:46

Katsoin, mutta kappaletta en tunnistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:00

Kyllä tuli katsottua. Kyllä Amadeus oli tosi hyvä ja ihana. Luulen ikäsä puolesta ei tule voittoa.
Hurmasi varmaan monen sydämmen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:41

Amadeus on ihana ääninen nuori laulaja. Niin söpöki, että... Ihan outo kappale oli mullekki, mutta tosi kaunis ja sopi oikein hyvin Amadeuksen laulettavaksi. Amadeushan sai kaikkein suurimmat äänestys%:t, jotain yli 20 ja risat ....Tuo laulu varmasti toi osansa niistä.