Huomenta napsulaiset! Miten aamunne alkaa, suuntaatteko kiireellä töihin, vai jäättekö laittamaan perheellenne aamupalaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 07:08

Kyllä on mentävä avustus homma tekemää vanhan pariskunnan luokse. Söin vain jukurtin ,kun saan kahvit heti kun menen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 06:38

Huomenta.Töihin tässä suunnataan pikkuhiljaa,ei kiireellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:49

Minä odottelen että lapsenlapset herää ja aamupalaa heille tekisin ja päivän leikit alkaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:29

Huomenta olen laittanut aamupalan porukalle 5:10 jälkeen ja vienyt yhden töihin ,itse jäin valmistelemaan päivän ruoka tilausta spagettia lihapullilla , he he ei siinnä paljon oo tekemistä
Kohta on kahvin paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:38

pilkkihaalareita olen tässä etsiskelly,pitäisi lähteä kalareissulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:05

työskentelen kotona, aamiaisaika on liukuva käsite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:06

Huomenta sinnekin. Hiski on saanut aamupalan, vähän tonnikalaa, maitoa ja koemaistiaisena pieniä muruja sianlihaa. Voi, että söi topakkaan ja nyt leikkii iloisena lattialla. Itselleni keitin kahvit ja söin voileivän. Työhön menen iltavuoroon joka alkaa 13.30 ja päättyy 21.30.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:48

Pikkuhiljaa torille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:59

Ostoksille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:00

töihin lähdössä, mutta ei ole onneksi pitkä päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:17

Sain virkahommani tehtyä, pesukoneet tekee omaa työtään ja kohta lähden käymään kaupungilla. Loppupäivä mollikanottoo! Illalla Reetua kuuntelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:43

Lomalla kun olen, join kaikessa rauhassa kahvit ja luin lehdet. Tosin sitä ennen jo laitoin sekä pyykkikoneen että tiskikoneen hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 10:45

Ei mihinkään kiire, kun työkiireet loppuivat jo ja uusista ei ole tietoa.Aamupalaa itselleni ja kissalle tuli laitettua. Kohta kaupoille jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:50

aamulenkin jälkeen kävin saunassa, ja toi aamupala on sellainen useamman tunnin nautinta (kunnes lounas sen keskeyttää), hyvältä näyttää ilma, joten taidan laittautua rantaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 11:55

Huomenta,eka vapaapäivä;heräsin vaille 10,luin HSn ja nautin runsaan ja rauhallisen aamiaisen.Lunssin jälkeen torille hakemaan tomaattaja ja pikimmiten kasvimaan/viljelysten tarkasteluun sekä toivottavasti salaattisadon keruuseen eli LOISTAVASTI alkanut tämä perjantaipäivä+auri paistaa.Ihanaa leijonat ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:05

Työpäivä alkaa olla paketissa.
Enää ei tarvitse kuin siivota, käydä kaupassa, laittaa ruokaa, tiskata, pestä pari koneellista pyykkiä ja leikata osa nurmikosta.
Sen päälle voisi vaikka pestä ja vahata auton ja vähän askarrella jotain pientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:08

Puoli yhdeltätoista heräsin lopullisesti. Täällä ei ole ketään muuta kuin tuo koirani, joka ajoittain häiritsee aamu-uniani. Kahvin olen juuri juonut, en syönyt vielä mitään, eli tästä tulee sitten vähän iltapainotteinen päivä. Äitiä mene ehkä katsomaan Helsinkiin, ehkä tänään tai sitten huomenna tai sunnuntaina. Ei mitään sovittua ohjelmaa. Sekin on ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:37

aamupala meni ja kohta alkaakin sitten pyttärin teko, sekä yläkerran pöjyjen siivous , peilit ja wc siivous, sekä sänkyyn puhtaat ei valkoiset lakanat, sen jälkeen sohfapottuna oleilua ja kensties kaupassa käyntiä...suunittelua viikonlopun ruoka menyytä, kun tulee yökyläläisiä... jot sillee sit tän päivän san menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:15

Sairaslomailen joten herään ja juon kahvini aivan rauhassa.