Nainen toivoo neljää eläintä miehestään. Mitä eläimmiä sinä toivot?

Tiikeri sängyssä, jaguar autotallissa, minkki vaatekomerossa ja aasi joka maksaa koko lystin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 11:04

Ehdottomasti apina, leijona, skorpion ja koira.
Vahvuutta, uskollisuutta ja herkkyyttä:))

Kysyjän kommentti

Totta, samat on minullakin!
Vahvuutta, uskollisuutta ja herkkyyttä :0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 03:58

Tässä kysyjä pitää hauskaa joko naisten kustannuksella tai sitten tiedot parisuhteen dynamiikasta ovat vanhentuneet...?

Minun puolisoni on aina ja ikuisesti leijona minun silmissäni kaikissa rooleissaan. Mitä minä nyt joskus korvan takaa rapsuttelen saadakseni jellonan pään kääntymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:46

Ehdottamasi tiikeri riittää minulle, hieman aasiakin voisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:04

Miehet MIEHINÄ ja eläimet eläiminä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:08

Niin kuin ramona tuossa edellä sanoo. Tiikeriä olen kyllä aina ihaillut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:18

Näinhän meillä just onkin, paitsi autotallissa jaguarin tilalla on hummeri :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:45

toivoahan aina saa, ja se joka mahdottomia toivoo jää varmasti paitsi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:47

Meillä on iso kollikissa, joka kehrää kun sitä silittää, välillä mouruaa ja saalisretkiltään (lue: työmatkoiltaan) palaa häntä pystyssä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:42

toivossa on hyvä elää,
kaikenkarvaisia eläimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 11:58

Mulle riittää pantterin ja tiikerin yhdistelmä,muut on potaskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:13

Minusta taasen majava olisi mukava, kun se rakentaa niin taitavasti ja nopeasti. Sitten hamsteri, se minun mieheni oikeastaan onkin. Kaikenlaista on jo kerättynä. Norsun voimat olisivat myös tarpeen, lopuksi orava, joka pistää koko ajan piiloon kaikkea pahan päivän varalle. Siinä olisi minulle tarpeeksi. Kysyjän kanssa olen siis aivan eri linjoilla. Valitettavasti. Muutenhan olemmekin olleet asioista usein samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:03

voishan se noinkin olla , mutta aasi on tyhmä, en haluu , enkä minkiä vaatekaappiin, jo pojat otto ja onni (kisulit) sitä varmaankin pelkää, en varma...jaguaari on nopee ja tiikeri..vois olla hyvä juttu , kun olen 110% kissa ihminen... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:16

Tiikeri ja Aasi riittänee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:19

En sekaannu eläimiin. Mieheni riittää miulle sellaisena kun on, MIEHENÄ
No, jos hieman sitä tiikeriä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:41

En halua miehestä mitään eläintä..Mies miehenä ja sillä siisti..
Tai voisihan se koira olla mitä pitää aina rapsuttaa..