Mistä 15-vuotias saa nopeasti rahaa? (MUUALTA KUIN VANHEMMILTANSA)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 23:25

Ei muuta kuin kovalla työllä.
Kierrä talosta taloon ja kysy, voitko leikata heidän nurmikkonsa, pestä ikkunat tai jotain muuta.
Itse palkkaisin kyllä, jos joku olisi niin aktiivinen. Kymppi tunnilta olisi sopiva palkka, jos olet ahkera.

Lisätty: 09.07.2009 - 23:38

Sopiva palkka riippuu vähän paikkakunnasta. Täällä saa ammattilaisen viidellätoista eurolla.
Kyllä se joka palkkaa, osaa ehdottaa jotain. Sinun tehtäväsi on hyväksyä tai hylätä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 23:27

Vuokraa itsellesi torilta myyntipaikka. Voisit myydä vaikka omatekemiä vihtoja, luonnokukkakimppuja, omia tarpeettomia tavaroitasi, perheenjäsentesi tarpeettomia tavaroita. Sitten voit tarjoutua mansikanpoimijaksi lähimmälle marjatilalle, tomaattifarmille, tms. Kysele naapureiltasi matonpesutarvetta, pyydä 15 € tunnilta, siinä pesee neljä-viisi mattoa, riippuu tietysti maton koosta. Tarjoudu puistotadiksi jollekin tuttavaperheen lapselle. Pyydä lastehoidosta joku korvaus, sopikaa siitä etukäteen.
Olisikohan noista mikään sopivaa sinulle ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:32

miten olisi mansikan poiminta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:36

Lapsenvahtina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:54

Ikuisuuskysymys, nopeasti ei varmaan saa kukaan mistään mitään.
Aikoinaan sai jakaa lähikaupan mainoksia omalle asuinalueelle jo tuon ikäinen vanhemman
seurassa, mitenhän lienee nyt?
Lauantai ja sunnuntaiaamuisin keräämään pulloja puistoihin.
Itse ostin 12-vuotiaana ensimmäisen oman polkupyörän
pelkillä pullorahoilla ja muutamassa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:46

Nopeasti ei rahaa synny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:14

just noita mainittuja pikku puuhia ahkerasti harrastamalla

(ja sitten kokemus osoittaa ettei se niin nopeasti tule, mutta menemään sen saa tosi sukkelaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:21

Ensinnäkin laissa on rajoitettu mitä 15 vuotias saa tehdä ja selviää täältä:
www.tyosuojelu.fi/fi/tulosta/1275

Mahdollisuutesi tähän aikaan vuodesta ovat tosi huonot. Kaikki paikat on yleensä jaettu jo aikoja sitten. Voi yrittää seuraavia töitä:
- lehtien ja mainosten jako
- mansikanpoiminta
- kaupaan hätäaputöihin
- työvoimatoimistosta voit yrittää kysellä
- netistä

Nopeasti rahaa et saa mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:13

Yritä mansikanpoimintaan, ruohonleikkuutakin kannattaa kysellä ja lapsenvahtia tarvitaan aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:11

Pulloja keräämään,niitä läytyy kesäaikana aika paljon. Mansikoita poimimaan. Lapsia vahtimaan.

Lisätty: 10.07.2009 - 19:44

Laita ilmoitus kaupan seinälle,että voisit tulla lapsia hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:15

Siinä oli edellä hyviä vinkkejä sinulle ja parasta opetella sellainen asia ettei nopeaa ja helppoa rahaa ole vaan sitä pitää ansaita omalla työpanoksellaan. Ahkeruus palkitaan ja oma palkka tuntuu tosi hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 11:19

Sitähän ei mistään noin vaan saa, vaan se pitää ansaita. Ja yllä on jo hyviä ehdotuksia siihen ansaitsemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:18

kyllä jos olis kesä töitä niin niillä kyllä sais tienattua. mutta jos jollain ystävällä olis tarvetta johonkin kesä puuhaan niin sillä voi teinata rahaa. vaikka kotieläimen hoitoa silloin joku lähtee matkalla ei tiedä mihin kotieläimen laittas siksi aikaa. niistä voi olla tarvetta luulisin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:17

Mansikkamaalta

  Ilmoita asiaton vastaus
ehm
Vastattu: 10.02.2017 - 17:03

Riparin tai Prometeus leirin jälkeen sukulaiset antaa rahaa