Sijoitukseni on noussut kolme pykälää päivästä. Keitä olen ohittanut vai onko väkeä deletoitu lisää?

Pisteitä en ole kovin paljon kerännyt viimeisen tarkistukseni jälkeen, joten epäilen jälkimmäistä vaihtoehtoa. Keitä puuttuu, vai olenko väärässä?

Lisätty: 09.07.2009 - 23:42

Kadonneet ovat sijoilta 10-27, koska top kymppi näyttäisi muuttumattomalta Gristallia lukuunottamatta ja hänet olin jo huomioinut.
Kuminaama on poistunut jo aiemmin.
Kolme on poistunut tänään klo15 ja 23
välillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 23:09

Del on näköjään vieraillut tai sitte ovat itse halunneet päässä meistä eroon. Nopein melkein 2vrk. Löytyykö kuminaama.kristalli,saaristolainen 2vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 23:09

Puuttuukos täältä nyt ketään, en ole huomannut ihan lähipäivinä sellaista tapahtuneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:14

Näyttää tuo sijoitus kovasti heittelehtivän vaan eipä täällä ihan jatkuvasti ollakaan päivystämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:15

Minulla pomppasi 4 pykälää. En ajatellutkaan sen johtuvan siitä, että joitain olisi poistunut, mutta nyt ymmärrän, että sehän on ollutkin syynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:17

Moni ilmoittaa ylläpidolle haluavansa pois.
Järkevintä olisi että käyttämättömät nimimerkit poistuisivat jonkin ajan kuluttua automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:47

En ole huomannut muita, kuin nuo kolme. Harmi, kun kuitenkin aktiivisesti mukana olleita jättää kokonaan leikin kesken. Nyt ei ainakaan voi sanoa, että "pidot paranee, kun väki vähenee". Paree olis kun aktiivisia tulisi lisää ja sais säpinää aikaseks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:22

Olenkohan minä enää listoilla - pitää tarkistaa. Jos nuo uudet säännöt käyvät vanhoja vastauksia läpi ja raakkaa niitä pois. Paljon on asiattomia ja yhdensanan vastauksia jotka joutaisi syynätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 11:00

salaa tullaan, varkain lähdetään, niinhän tämä peli käy ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:09

en muista oikein ketään noiden sinun laittamies nimim. lisäksi, mutta jos yläpito on siivonnut sivustoja .. en osaa oikein muutakaan sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:18

Huomasin aivan saman tässä äsken., matkailulta palasin niin sija laskenut kolmisen verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:26

En ole huomannut kuin nuo 3 edellä mainittua. Tuntuis, että tää vakio kööri täällä pörrää.
Lie sit ylläpito tehnyt poistotoimenpiteitä.