Jätätkö jonkun huvitilaisuuden väliin liian korkeiden pääsylippujen vuoksi ?

Avainsanat: pääsylippu huvitilaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 23:19

No lähes kaikki.
Rahalle on parempaakin käyttöä, vaikka varsinkin live musa kiinnostaa aina.
Joensuun musiikkitapahtumiin pääsen talkoolaisena ilmatteeks sissää.

Kysyjän kommentti

Perhe tarvitsee leipää, ei sirkushuveja. Minäkin olen niin nuuka, että juuri missään en raaskisi käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:56

Riippuu tilaisuudesta. Jos se on sellainen johon olen oikein suunnitellu meneväni, niin maksan kiltisti sen minkä pyydetään.. Mut jos on vaihtoehtoja, valitsen halvimman, tai jätän kokonaan väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:04

Joitain vanhoja päätöksiä olen pitänyt,eli tosi harvinaisuudet, nutta toki lippujen hinta täytyy olla suhteessa tarjontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 23:07

En käy huvitilaisuuksissa juuri siksi, kun saa maksaa itsensä kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:12

Viimeksi on Celine Dion jäänyt väliin, kun lipuista olisi pitänyt maksaa 150 €/kpl. Joku tolkku sentään pitäisi olla, olipa esiintyjä kuka tahansa. Eilen maksoimme ihan mieluusti 23€/hlö Mikko Kuustosen ja Jukka Perkon Profeetta-konsertista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:28

En käy katsomassa supertähtiä.
Teatteriliput ovat aika hintavia, mutta ei vielä este.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:49

Kyllä 500 euron piletit jää ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:18

kylä satasessa on se kipuraja jota en toistaiseksi ole ylittänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 02:01

Iso siskoni kanssa olimme kerran pikkupoikana katsomassa leffassa länkkäriä, mutta meidän oli pakko lähteä kesken pois, koska inkkarit meinasivat ampua Tex Willerin ja minulta pääsi housuun. Siskoni oli vihainen ja äitini vielä vihaisempi kotona ja minua harmitti kun en nähnyt selviytyikö Tex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:16

Supertähtien vierailut jätän suosiolla väliin, ja joka vuotisen lapsen sirkus reissun tältä kesältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:50

Rahasta se useimmiten on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:04

Riippuu tilaisuudesta. Mikäli esitys/esiintyjä riittävästi kiinnostaa saatan jopa tinkiä itse asetetusta hintakatosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:05

Konsertit.... mutta ensi viikon perjantaina menen kuuntelemaan vanhaa kunnon Kolmatta naista :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:10

Jos minä todella haluan johonkin konserttiin mennä , niin ei rahalla ole mitään väliä maksoi mitä maksoi , niin menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:45

Mulla on kyllä rahalla väliä,tietty kipuraja on,mutta maksan mieluusti EP.Salosen konsertin noin 50€(niitä 2 Finlandiatalossa)elokuun lopulla,tulossa ja mennyt konsertti Hartwallilla Jarren ,koska ne kiinnostavat/kiinnostivat.Onneksi Hgin juhlaviikkojen konsertit esim.Huvilassa aika sopivan hintaisia ovat olleet,eli sinne meinaan suunnistaa. Niin,enkä ole jättänyt väliin,koska Dion eikä Madonna innosta NIIN paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:14

kyllä. harvemmin tulee edes missään tilaisuuksissa käytyä. ilmaiset sisäänpääsyt on jees jos on tarvetta tilaisuuteen mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:18

Kyllä, esm juhannusfestarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:38

olen jos on sika kalliit liput, mutta lavatanssiliputkin ovat aika hintavia, no muutaman kerran kesässä ne pitää kyl kiltisti maksaa... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:55

Jos tekee mieli lähteä ei hinta ole esteenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:08

Ei ole sellaista tilannetta tullut vielä. No, en varmaan lähtisi jos joku konsertti yli satasen maksaisi. Muutaman kympin konserteissa kyllä olen käynyt paljonkin, mutta pitäis sitte kattoo.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:04

Jos on oikeasti kauhea hinku katsomaan vaikka jotakin tiettyä artistia, niin kyllä sitä silloin vähän kalliimmastakin lipusta on valmis maksamaan. Mutta jos hinnat menevät jo älyyttömyyksiin niin ei silloin kyllä tule mentyä..
Ja sehän riippuu ihan rahatilanteesta.