Suosikki seurapelisi?

Minulla se on Yatzy. Tänään sitä pojan sekä hänen kahden kaverinsa kanssa jälleen kerran pelattiin. Toinen suosikkini on Kimble, joka sekin sopii hyvin lastenkin kanssa pelattavaksi.

Avainsanat: seurapeli yatzy kimble

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:53

Meillä lasten kans pelataan Kimblee ja Coronaa. Jos kavereitten kans jotai pelataan, on se Alias, sananselityspeli. Se on niin hauska, varsinkin jos on otettu jotai miestä, tai naista, väkevämpää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:58

Ristikontra= korttipeli

Lähteet:
Ei rahaa panoksena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 23:06

Kimbleä pelaan lapsenlapseni kanssa. Ja joskus laivan upotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:14

Monopoli, trivial pursuit, rahaa kuin roskaa ja piirrä ja arvaa on hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:22

Oma seurapelini on ulkona harrastettava frisbeegolf,
sopii kaiken ikäisille ja on halpaa.
Pelikaverina on ollut 72-vuotias mies ja 1-vuotias tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:36

En ole pitkääan aikaan pelannut mitään seurapeliä, joten en nyt osaa nimetä, mikä olisi suosikkini. Muuta esimerkiksi Trivial Pursuit on aihan OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:40

Viimeksi pelasin tyttäreni kanssa Afrikan Tähteä. lapsena se oli hyvin jännittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:50

UP and DOWN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:38

pokeri ja marjapussi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 02:15

Ristikontra ja vale Paskahousu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:49

Lasten kanssa kimble, afrikan tähti ja monopoli. Vanhempien kanssa trivial pursuit ykkös suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:47

Trivial pursuit,Yatzy.Ulkopelit Mölkky ja petangue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:50

En voi (enää) suosikikseni sanoa, mutta pelasin 6-vuotiaan lapsenlapsen kanssa 3 erää shakkia - hävisin 1 erän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:08

Touche (miten lie kirjoitetaan), korttipelit, Rommikuppi, Uno. Kokoonnumme aika usein porukalla pelailemaan ja noita pelataan tällä hetkellä eniten. Kunnes joku ostaa taas uuden hyvän pelin.

Lisätty: 10.07.2009 - 09:11

Tosiaan, lapseni kanssa pelataan vaikka mitä: Inkan aarre, kimble, viiden suora, tikaspeli... meillä on vaikka mitä lautapelejä, en muista kaikkia. Olen itse halunnut hommata hänelle perinteisiä pelejä, koska ne kehittää lasta monessa asiassa. Ja tietysti se on hauskaa yhteistä ajanvietettä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:03

edemenneen mieheni perheessä oli tapana kokoonnuttaessa läiskiä korttia ja yleensä pokeria pienestä rahasta
marjapussinpeluu on myös hauskaa sekä shangai ( sankku)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:13

onhan noita monia jos rupeaa luettelemaan. ainakin Monopoli;mölkky ulkopeli, Alias sanaseltyspeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:18

Yatzy ja korttipelit, en kyllä edes muista koska olen mitään seurapelejä pelaillut..taisi olla kaksi vuotta sitten kesällä serkun luona kun mölkkyä pelattiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:18

Triviali varmaankin. ja alias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:41

monopoli ja hotellipeli nois on vähän samaa juonta molemmis...sekä kiinanshakki, mutta sen aina häviän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:45

Pasianssi ja muut kortti-pelit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:01

Rommycup on ihan ehdoton peli. Siihen jää ihan koukkuun, pelaamme sitä alvariinsa. Uno ja Kimble ovat sitten sellaisia pelejä, jotka ovat tosi hauskoja lasten kanssa pelattavia. Myöskin pidän kovasti Sananselityspeleistä, niissä saa nauraa ihan holtittomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 21:19

Shakki, vaikka se ei ole seurapeli varsinaisessa mielessä. Minigolf on toinen suosikeistani vaikka tänä kesänä en vielä olekaan päässyt pelaamaan, mutta onhan tässä vielä aikaa.