Oletteko aamu vai ilta-unisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 21:25

Äitiini tullut niin aamu-uninen ja puolestaan isääni niin iltauninen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 20:42

Olen ilta ja yö virkku, joten aamu uni maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:45

Olen aamu-uninen, mikä ei ole ehkä kamalan kiva arki aamuisin kun joudun heräämään klo 4:45. Näin lomalla huomaa kuinka kroppa tottelee enemmän kun valvon vähintään klo 02 ja herään 8-10 aikaan aamulla. Rakastan valvomista aamuun jos seuraavana päivänä voi nukkua puoleen päivään, mikä ei onnistu kahden alle kouluikäisen kanssa.=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:47

en oikeastaan kumpaakaan, nukun sen tarvittavat 5-6 tuntia silloin kun väsyttää, olipa kello sitten mitä tahansa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:50

Olen edelleen aamu-uninen vaikka olen monta vuotta ollut työssä joka alkaa aikaisin aamulla. Välillä se on hankalaa varsinkin loman jälkeen sillä silloin kelloni kääntyy vääjäämättömästi väärinpäin, mutta kyllä se siitä sitten tasaantuu.Vanhemmiten asiat helpottuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:50

Oon sellanen keskiyö uninen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:57

myöhälle nukkumaan ja aikaisin ylös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 21:17

Enempi aamu-uninen, vaikka en mikään puoleen päivään saakka nukkuja olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 21:20

Aamu uninen.Illal tulee valvottua myöhää ja aamul sit nukun pitkää,vaik kissa onki eri mieltä 7-9 aikaa yrittää saaha miuta jo hereille.Nyt on tullu tehtyä pitkään iltvuoroa ja viel tää sekä huomine päivä vapaata.Lauantain pitäs jo 8.00 olla töis.Voipi olla heräämine vaikeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:02

Aamu-unet ovat ihania nukkua. Silloin näkee kaikkea sellaista hassua, minkä muistaa vielä herättyään. Kesällä valvon myöhempään kuin talvella. Talvella nukun pidempään muutenkin. Minusta piti varmaankin tulla karhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:04

aamu:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:17

En kumpaakaan. Joskus on aamusta mukava nukkua pitkään, mutta ei kesäaikana, menee aika hukkaan. Kesäaamut on kauniita, yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 22:24

Olen aamu-uninen, ja sehän on ihan selvää, koska valvon melkein kahteen joka yö. Joskus menee vieläkin pidemmälle se nukkumaan meno. Ja sitten aamulla harmittaa, kun herää vasta kahdeksan aikoihin. Pitäisiköhän yrittää korjata tapojansa. Ai niin, eihän se vanha koira opi istumaan, vai miten se sanonta menikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:26

kyllä taidan olla sekä ilta virkku että aamu virkku..ei meinaa tulla illalla uni millään ja aamulla herätään kukon laulun aikaan..tai kissat pitää se huolen, ettei nukuta pitkään. "ruokaapöytään;)"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:29

Aamuyöstä todennäköisesti nukun ja mahdollisuuksien salliessa iltapäivällä klo 17-18.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:32

Kun vuosia nousi ylös kello 06.00 niin siihen tottui, vaikka nyt kellolla ei ole mitään merkitystä nukkumaanmenon tai nousun kanssa, en koskaan nuku kello 09 jälkeen. Nukkumaan yleensä 01 ja ylös 08 se riittää, en tarvitse päiväunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:52

Olen, menen aina aamulla nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:50

Minä olen iltauninen, ja aamulla pitää aikaisin nousta, muuten on päivä pilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:18

Laitan illalla nukkumaan suhteellisen varhain ja nousen aikaisin ylös eli kuudelta. Pakkokin koska työ sanelee näin enkä loamllakaan kovin paljoa tapojani muuta. En ikinä nukkuisi puoleen päivään ja sitten kukkuisi yöllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:19

Aamu, ehdottomasti. Onneksi ei tarvi työhön kukonlaulun aikaan herätä!! Varsinkaan kun en ole enää hoitotyössä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:20

Yleensä aamu, joskus molempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:56

aamulla nukkuttaa siihe 9 , et olenkos sitten aamuuninen olen varmankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:02

Olen todella sanoen hyvin aamu uninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:50

Jos aamusta saa nukkua,niin nousen ylös kun herään...Yleensä kyllä klo 8 nousen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:17

Olen ehdottomasti aamu-uninen. Illalla kyllä valvoisin vaikka kuinka pitkään yötä ja sitten voisin nukkua helposti vaikka puolille päivin, jos se vaan olisi mahdollista. Minulla on juuri ilta/yövirkkuuden vuoksi helppo tehdä yövuoroja töissä, kun vasta viiden kuuden maissa alkaa väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 16:01

Olen ehkä enemmän aamu-uninen.. Mutta jos nousen aikaisin, vaikkei mieli tekisikään, olen pirteämpi kuin silloin, jos nukun niin pitkälle kun unta maistuu. SIlloin olen ihan unenpöpperössä pitkän aikaa.
Mutta myös valvon pitkään..