Mitä mieltä olet ydinvarustelusta ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:25

Ei noita enää kukaan pelkää, sillä ei niitä voi käyttää nykysäännöillä käytävässä sodassa.
Muutama terroristi kyllä varmaan näkee unta sellaisen hankkimisesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 19:47

kahjoilua isolla K:lla joka jatkuu kunnes tapahtuu se 'Iso Lipsahdus'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:03

Millähän lailla sen saisi kiellettyä, ihan kaikilta mailta. Järjetöntä touhua, rahanmenoa ja pahimmassa tapauksessa tuhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:38

näkeehän sen uutisista,sen avulla pienetkin maat pääsee isotteleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:46

En kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 21:34

Kaikista 'sotaleikeist' sitä mieltä, jot ei sovi kenellekään ja piste... kaikkeen muuhun tarvittavaan kehitykseen pitäis panostaa, jotta meillä kaikil, riippumatta missä asustamme, ois hyvä olla ja rauha maas... toiveajattelua (ko)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 21:55

Aivan turhaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 22:07

Täysin turhaa. Mitä sillä kukaan voittaa, jos maailmanlaajuisesti niitä käytetään. Se on loppu sitten, niin varustelijoilla kuin vastaanottajillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:38

Olen rauhanaatteen kannalla. En hyväksy minkäänlaista väkivaltaa tai väkivallalla pelottelua. Tunnen usein olevani yksin ajatuksieni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:57

Ei jaksa tressata niillä, kellä on isoin kalu ei kiinnosta vähääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:57

Turhuuksien turhuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 02:56

Nykyään se on aivan turhaa, koska:
Uusi alkuaine on löytynyt! Pitkien ja perusteellisten tutkimusten jälkeen ovat tiedemiehet onnistuneet selvittämään uuden alkuaineen. Tämän aineen olemassaoloa oli jo kauan uumoiltu, mutta todisteet puuttuivat johtuen siitä, että esiintymiskeskittymiä on hyvin vaikea lähestyä tutkimusmielessä. Nyt ovat kuitenkin aineen ominaisuudet selvitetty ja aine lisätty Mendelejevin taulukkoon:
Alkuaine nro: 115
NIMI: Nainen
LYHENNE: Nn
LÖYTÄJÄ: Aatami
ATOMIPAINO: Hyväksyttävä paino 80 kiloon saakka, eri isotooppien painot vaihtelevat 40–250 kiloon.
ESIINTYY: Runsaasti kaikkialla maailmassa.
FYYSISET OMINAISUUDET: Kiehumispiste hyvin alhainen, pakastuu mitättömästä syystä.
LÄMPÖHERKKYYS: Suuri, erityisesti ytimessä.
LAAJENEMINEN: Kiihtyy iän mukana, laajeneminen saattaa pysähtyä pelkästään sillä että se huomataan, tosin silloin yleensä aine myös pakastuu.
MOLEKYYLIRAKENNE: Parhaimmillaan 90/60/90. USA:ssa esiintyy runsaasti isotooppia 60/90/120 ja pohjoismaissa isotooppia 50/50/50.
KEMIALLISET OMINAISUUDET: Yhdistyy herkästi kultaan, hopeaan, platinaan ja muihin jalometalleihin. Absorboi suuria määriä jalokiviä ja muita arvokkaita yhdisteitä. Hyvin räjähdysherkkä, saattaa räjähtää ilman ennakkovaroitusta.. Ei liukene veteen, mutta aktiviteetti kasvaa jos kastellaan alkoholilla. Reagoi eri tavalla vuorokauden ja kuukauden ajan mukaan. Taipuvainen mielen ailahteluihin ja mustasukkaisuuteen.
YLEISIMMÄT KÄYTTÖALUEET: Hyvin koristeellinen, erityisesti urheiluautoissa. Voimakkaat puhdistusominaisuudet. Erittäin tehokas apu lepoon ja rentoutumiseen..
TODENTAMISKOE: Muuttuu vihreäksi toisen, laadultaan paremman ja nuoremman isotoopin vieressä.
VAROITUS: Erittäin vaarallinen kokemattoman käsissä. Siksi useamman kuin yhden omistaminen on laissa kiellettyä, jos suinkin on olemassa vaara, että ne kohtaavat. (Räjähdysvaara!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:01

Kun sitä ydinasevarustelua ei voida kieltää kaikilta, niin ennenpitkää ydinasetta käyttää joku muun maailman hylkimä ja syrjimä valtio, joko kiristystarkoituksessa tai vahingossa. Vahinko voi tietysti sattua milloin vain kenelle hyvänsä ydinasevaltiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:52

Ydinvarustelu liitettynä ruokaan ja juomaan on vaarallinen yhdistelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:21

Turhuutta!