Mitä mieltä olet kuokkavieraista ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 14:24

meidän häihin tuli ventovieras heppu , oli siinä ruokailemassa ja kahvittelemassa ninkuin muutkin vierat ja boolimaljalla aikansa , onniteli ja lähti.. kysyin isältä olikos heitin tuttunsa sanoi isä et ei hän tuntenut, luuli olevan meitin tuttu... no äiti sanoi, et tulee hyvä avio- onni kun on kuokkavieras talossa .. siis vieläkin ollaan oltu aviossa onnellisessa , jot kiitokset hälle , kuka sit lieneekin.. :)

Kysyjän kommentti

Sehän oli sit hyvä kuokkavieras. Häissäni ei ollut kuokkavierasta, senköhän takia onni ei kestänyt ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 19:41

niitäkin on montaa sorttia, meillä käyvät kovin mukiin meneviä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 20:05

En ymmärrä sitä lainkaan. Minä itse kärsin kamalasti, jos joudun sellaiseksi tietämättäni tai tahtomattani. Sellaistakin voi sattua, jos lähden ystävien kanssa johonkin, ja sitten ystävät poikkeavat jonnekin, josta minulle ei ole puhuttu mitään. Nuorempana sattui aika usein sellaisia tilanteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:09

Ei ole todellakaan kohteliasta mennä juhliin kutsumatta, kun tilat,tarjoilut yms. on varattu vain kutsutuille. En tahtoisi itsekään joutua kuokkavieraana mihinkään tilausuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:49

En tykkää kuokkijoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 21:41

Mukiinmeneviä yleenä ovat nämä kuokkavieraat (vrt. vähäviisas);D, jot ei niin kivoi, sanoo hän täält:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:44

Riippuu tilanteesta. Ei tänä päiv'änä voi enää mennä kuokkimaan toisten juhliin, niinkuin aikaisemmpin ehkä maalla on ollut tapana. Enää ei mennä juuri kenenkään kotiinkaan yllätysvierailulle. Kännykät on keksitty ja ilmoittaa pitää, jos vähänkin vieraampaan paikkaan olet menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:46

Jouduin suoraan sanottuna kärsimään sellaisesta reilun vuoden. Tosin kyseessä oli aina sama tyyppi mutta kertaakaan ei voinut soittaa ja kysyä käykö kylään tulo vai ei. Kun tytär oli silloin vielä vajaan vuoden, ihmetytti monesti mitä tuon ihmisen päässä oikein liikkui? Jos näin olisi tapahtunut kerran kuukaudessa se ei olisi häirinnyt yhtään, mutta kun tämä oli lähes päivittäistä. Vaikka onkin tyttären sukua mutta silti, joku roti pitää olla... Puhe ei tehonnut, muuttaa piti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:59

Hallitus suosii. KEVA. Veronkevennykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:24

Eipä ole tullut sellaiseen ilmiöön törmättyä enkä menisi kuokkavieraaksi koskaan. Ruma tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:27

Harvoissa pidoissani en ole niitä saanut. Mutta eikös joissakin juhlissa se tuonut onnea kun kuokkavieraita sai. Oliko se häissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:32

Itsellä ei kokemusta kuokkiksista,mutta kerran sovittu ystäväillallinen viininmaistelun merkeissä;yllättäen tuli yksi neiti ilmoittamati,uusi jäsen rinkiin.Onneksi olin tehnyt ruokaa yli määrän,joten yks lautanen lisää ja kekkerit jatkuivat,vaikka lasit ja lautaset eripareja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:22

En pidä-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:05

Uteliata ihmisiä kuokkavieraat,eli en pidä..