Eroakirkosta.fi suuttui: ”Saako tämän laittaa bussin kylkeen?”

www.uusisuomi.fi/kotimaa/654...n%E2%80%9D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:37

Kaikennäköisiä ja -kokoisia ongelmia sitä sitten keksitäänkin. Siis logo voisi olla jotain, mitä miellen nyt tulee. Ihmisen mielessähän voi mistä tahansa kuvasta tulla mitä vain. Likainen mieli keksii likaisia mielikuvia. Kohta kai kielletään karjalanpiirakoiden myynti.

Kysyjän kommentti

Niinpä jotkut tulevatkin hyvin surulliseksi!
http://mine.icanhascheezburger.com/completestore/Stoopidpeople128432864268618750.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 16:38

Jostensakin surkuhupaisaa tämä kiistely. Jos kirkkoväki syvällisissä pohdiskeluissaan on tullut siihen tulokseen että lähtevät (vasta)kampanjaan tällaisten tunnusten alla, niin minun puolestani siitä vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 16:48

Logohan on sievä kuin mikä. Minnuu vaan naurattaa koko tuo touhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:01

Politikoinniksi taitaa mennä kirkollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:11

Uskontoon liittyvistä asioista kun on kyse, on ainakin kaikki mehevän riidan ainekset koossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:15

Mainos muiden joukossa.
Pistäkää sinne vaikka se kirkkovene, ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:02

Eipä laki kiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:20

Siitä vaan,vaikka pieniä peniksiä.Mahtais olla eri linjojen busseilla hauskoja kutsumanimiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:56

Vähäviisas voisi vaihtaa nickinsä uudeksi, esim. "Täysviisas" olisi sopivampi.
Hain nimittäin juuri parhaiten kuvaavaa nimitystä tuolle uskonnottomien ja kirkollisten piirien väliselle mekkalalle. Täysin osuva kuvaus on juuri tuo: SURKUHUPAISAA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:24

No johan on.