Olen tässä mietiskellyt, että en oikein jouda tänä kesänä kissan kasvatukseen joten tuo pieni Hiski-poika etsii nyt hyvää kotia?

Hiski on nyt noin 4½ viikon ikäinen. osaa tehdä hiekkalaatikkoon ja syö jo itse lautaselta. Siis varsin tomera kissan alku noinkin pieneksi. Se on jo kerran saanut matokuurin ja on terve, iloinen ja utelias niin kuin kunnon kissanpennun kuuluukin.

Lisätty: 09.07.2009 - 12:15

Vielä jaksan uskoa meidän Vilman löytymiseen ja kotiin paluuseen.

Lisätty: 09.07.2009 - 12:52

Siis mehän olimme harkinneet ettemme ota kissaa, mutta tämä Hiski on löytölapsi, emonsa hylkäämä, pelastusoperaation tulos työni kautta ja olimmekin ajatelleet pitävämme siihen asti kunnes koti löytyy jostain muualta.

Lisätty: 09.07.2009 - 19:15

Hiski on tuossa profiilissani.

Avainsanat: kotia hyvää etsii kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 23:54

Hiski..Ihana nimi ja oikeen sydän sulaa kun häntä kattoo. Toivottavasti saat hänelle hyvän ja hellän kodin. Katso tarkkaan kenelle annat/myyt =) Meille ei valitettavasti just nyt mahdu.Sen verran menoa ja melskettä noi karvapallot saavat aikaan. Eilen just kaatui televisio, kun pekka vähän otti kärpästä kiinni.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Hiski on edelleen meillä. Ei ole sopivaa kotia löytynyt sillä eihän Hiskiä voi minne tahansa antaa. Ihana kisupoika se on ja niin viisas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 12:43

hm,hm...... mitäs sitä sanotaankaan, että pitäisi harkita ennenkuin ottaa lemmikin.
Hiski-kisuliini on jo ehtinyt kiintyä sinuun ja tuntee olonsa turvalliseksi ja nyt sitten saa lähtöpassit.
älä nyt sitten vaan ihan mihin tahansa luovuta Hiskiä.
söpö kuva Hiskistä. mutta eihän Hiskillä ole hyvä olla tietenkään, jos et ehdi häntä hoitaa.

sitten kun Fiinasta ( 8v tyttökoira) aika jättää, en ikinä koskana ota lemmikkiä, luopuminen on vaikeaa ja huoli Fiinasta kun lähden reissuun, vaikka hyvä hoitopaikka, koti kuitenkin lemmikille paras paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 14:01

Meillä kissan viran hoitaa katugglat = kissapöllöt, kyllä pysyy hiiret ja myyrät kurissa. Niin ja onhan tuossa lähistöllä locossani esiintyvä "mikko vilkastus".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 14:05

Ilmoitus paikallisessa lehdessä, marketin ilmoitustaululla tai vastaavassa saanee lemmikin etsijät liikkeelle. Myös soitto paikalliselle eläinsuojeluvalvojalle saattaa tuottaa tulosta. Onnea etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 14:14

moi, missähän päin asut? Siskoni on etsinyt kissavauvaa perheelleen.. asuvat tampereella. Pistä mulle sähköpostia niin kyselen siskoltani asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:19

Yksi rasavilli per perhe riittää minulle. Larallekkin pitää löytää hoitaja kesäreissun aikana. Ei silti Lara tulee hyvin toimeen myös kissojen kanssa. Viime reissullani nukkui kuulema yhden kollikissan kanssa kahdestaan, vaikka olisi ollut aussejakin unikaveriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:09

Onko Hiski tuossa siun profiilikuvassa, se on söpö.
Jos miulla ei olis tuota 8vuotiasta neiti kissaa, harkitsisin asiaa.
Ja asiaanhan vaikuttaisi myös se kuinka pitkä matka olisi Hiskiä hakemaan.
Toivottavasti löydät Hiskille hyvän kodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:03

Samoilla linjoilla Matildan kanssa, kaunis on Hiski. Harkitsisin myös ottoa, mutta itselläni on jo kaksi ja koirat päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:19

voi miten ihana kissan pentu. meillä on jo 2 kissaa eipä taida apua olla meistä sille. mun työn koiran pennun nimi on myös hiski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:14

Voi kun Hiski on ihana,toivottavasti saa hyvän kodin,jos raaskit siintä luopua..