hyvää huomenta napsunväki, mitenkäs tuli nukuttua ja olikos teillä ukkonen jylisemässä yöllä ?

itse valvoin yli tunnin kuunnellessani jylinää ja salamointia, täällä alakerrassa täristen ja peläten, nyt on ihan väsynyt olo... onni kissa se lohdutti äippää ja tuli vierelle kehrään, kun isäntä kuorsas vain makkarissa yläkerrassa, no onneksi on yksi fiksu herrasmieskin talossa ja lohduttaa pelkäävää ...... :)) vettäkin oli tullut 3 cm... jotta kukat sai ainakin vettä....1 hyväpuoli täs satees ja ukkoses..

Avainsanat: ukkonen salamat sade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 09:59

Kaunista aamua sinulle ja muillekin. Ei ollut meillä päin ukkosta eikä ole satanutkaan vaikka märkiä, raskaita pilviä ylitse kulkee. Nukuin oikein hyvin..mitä nyt koetin "imettää" tuota meidän kisuvauvaa..tyynyn nurkkaa sille tarjosin ja sitähän tuo imeskeli ja tyytyi sen jälkeen nukkumaan omaan koppaansa. Ensimmäinen siivous imurointineen oli shokki. Hiski naukui kovalla äänellä surkeasti, eikä auttanut vaikka vein sen toiseen huoneeseen. No sen on pakko oppia siivoukseen jos aikoo meidän kanssa elellä.

Kysyjän kommentti

hiskille terveisiä ja rapsutuksia.. tämä ei nyt ollut siinä mielessä edes kyssärin vastaus, mutta ei kait se haittaa , jos silti lähetän terkut näin kisupojalle.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 09:37

Huomenta vaan,
nukuin tapojeni mukaan kunnolla, kertoman mukaan meilläkin on ukkonen jyllännyt, eipä häirinnyt, lätäköistä päätellen vettäkin on tullut saavikaupalla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 10:23

Huomenta vain kaikille. Olen nukkunut hyvin, en ole kuullut ukkosia, jos niitä täälläpäin on ollut. Aamu on mennut omaa konetta ihmetellessä. Jotain on siinä nyt pahasti vialla. Mutta ei haittaa, sehän on vain kone. Onneksi ei ole oma pää, joka on sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 10:46

Huomenta minä heräsin 5:30 vettä tuli mut ei ukkostanut , lähdin liikkeelle ,
vettä oli tillä niin paljon et oli hidastettava nopeutta ,lapset oli repineet kaikki johdot kotoa seinistä et siitä päätellen oli ollut ukkosta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 10:53

Ei ukkostanut eikä satanut yöllä, mutta nyt sataa. Yön nukuin oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:53

Huomenta vain sinullekin näin puolenpäivän aikaan. Ei ukkostanut vaikka vettä satoikin. Iltasella oli 21 lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 12:04

"Huomenta" vain täältä länsisuomestakin.
Vedestä ei ole tietoakaan, mutta taivas on lupaavan harmaa. Nurmikko alkaa olla kuin kanarialla, ruskea ja kuihtunut, kun vettä ei ole saatu juuri ollenkaan koko kesänä.
Joka paikka on pölyn peitossa, kun piharemontissa uusi nurmikko ei vain ala kasvamaan. Pitäisi kastella, mutta olen sen verran poissa, että en pahemmin ehdi. Kyllä luonto hoitaa homman, ellei tänä kesänä, niin keväällä viimeistään siinä jotai vihreää kasvaa.
Tämän aamun uusi huomio, nurmikonsiemenissäni taisi olla maitohorsmaa? ;-) No, kunhan edes jotain, että lakkaisi tuo pölyäminen.
Loppukesäksi taisivat ennustaa vähän kuivempaa? Auttaisikohan sadetanssi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 13:25

Iltapäivän tervehdys myös täältä. Yön aikana tosiaan pari ukkosrintamaa ylitti kulmakunnan, vettä näytti yön aikana tulleen 13 mm. Samankaltainen sää jatkunut myös tänään koko päivän. Tämän päivän sademäärä, tähän mennessä, 10 mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 13:58

Nukuin taas kerran liian pitkään.
Ei ole jylissyt täällä päin, en ainakaan ole kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 14:23

Ei ole satanut eikä salamoinutkaan, ei yöllä eikä nyt päivälläkään.
Olisi ikävää tangomarkkinaväellekkin.
Mutta sadetta on luvattu ja myrskyävää säätä aamu tv:ssä tännekkin suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 18:14

Täällä on kyllä jo ilta, kun piti noi päivä askareet hoitaa välistä pois. Aamulla oli ukkonen ja vettä tuli oikein olantakaa. Nyt selkenee ja sade on loppu, niin ja saten jälkeen tulee aina pouta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:19

Huonosti nukuin viime yön, sade valvotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:29

Vitsity, ei tuolla pohjanmaalla ollut ukkosta.