Kuka lähtis mun mukaan karhunkatseluun;kuulin just huikeita tarinoita työkaverilta,tekis mieli mennä karhusafarille!www.mar sorry,en saa kopioitua www-osoitetta,mutta www.martinselkonen.fi klikkaa karhunkatselu

kamera mukaan,jos moottoriperällä aina paree...

Avainsanat: karhunkatselu karhusafari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 01:08

Jo vain olisi mielenkiintoista.
Kävisikö tämä "vaihtarina"? www.tundrabuggy.com/

Lisätty: 09.07.2009 - 13:19

Cibyllä olikin hyvä huomio.
Pullollinen sääskiölyä karkottaneet karhut tehokkaammin kuin sääsket.
Jäljelle jää siis tuo minun ehdottamani retki. Siellä ei liene sääskiä. Hinnasta vain taitaisi tulla ylivoimainen este. Hyvä kun malttaisi ostaa pääsylipun Ähtärin eläinpuistoon.
Voihan niitä katsella vaikka näin. slt.ilkka-yhtyma.fi/webcam/ahtari1/
Tunnelma vain ei ole ihan samaa luokkaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vaihtarista,kertoi työkaverini olevan vähän samanlaista puuhaa.Kalustetussa mokissä ikkunasta turvallisesti tiirailla nalleja,oli ollut monen maan kansalaisisa samassa puuhassa.Ainoa mitä hän ei ollut saanut tehdä oli polttaa röökiä,mutta ei kuulemma olis malttanutkaan.Samalla oli nähnyt nalle"pornoa",pari kontiota parittelemassa;ei tanner tömissyt,vaikka niin luulis ;-)Terkkui!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 01:03

Lähtekäämme karhumetsään
Reisijärven rantaan. :,:
:,: Siell' on karhu kontillansa,
joka ampua antaa. :,:

:,: Vaikk' on karhu karvainenkin,
metsämies ei pelkää. :,:
:,: Pistää piipun karhun suuhun
ja haulipussin selkään. :,:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 01:06

Varmasti olisi mielenkiintoinen reissu, mutta tänä kesänä jää ainakin tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 01:28

Mut eihän se pyssy lauennu kun joku oli käynyt aiemmin ja h......y kuin härkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:49

ai et tuonne sääskien ruuaksi haluat, minä en kauheasti himoitse, kun noita karhuja voin katsella kotosoffaltani ilman ininöitä... niin tv ,stä ,jos sattuu tulemaan ohjelmaa nalleist, mut aika usein tulee luontokuvia ja ne ovatkin hyviä ja kivoja.. toivottavasti joku kanssas lähtis.... varmaankin saat kamun tuonne jännitykseen jopa kauhuunkin ken ties.... :(