Viikonloppuna mitä meinaatte tehdä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 20:41

Jos ilmat ovat näin sataiset, pysyn sisällä ja rentoudun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 22:06

Riippuu ihan ilmoista.
Kotosalla varmaankin silloin tällöin lenkkeillen. Normi vkl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:11

Eiköhän ihan kotihommissa mene. Ei ole suuniteltu mitään poikkeavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:13

ensin ei ollut mitään, mutta minä kun järkkäsin menemisiä ,nii n isäntä järkkäs tulemisia, joten sukua tiedossa viisitille, joskos sitten heitin kans tuonne turun saaristoon, no ans kattoo nyt miten kauan vietraat ovat, jotta ehditäänkös sinne sitten.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:16

Taisivat ennustella kohtuullisia ilmoja että luultavasti pikkureissulle johonkin lähiseudulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:17

Menen lahteen ja heitän muutaman kierroksen frisbeegolfia suomen parhaaksi sanotulla radalla.
Tarkoitus parantaa omaa ennätystä. Olisi ollut häätkin mutta jätän ne väliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:45

Huomen vapaapäivä,ku on äitin 50 v synttärit.Perjantaiki vapaa,sillo huilataa ja lepuutetaa rääkistä toipuvia varpaita.Oon tottunu pitää lenkkareita ni ahdas juhlakenkä on varpaille rääkkiä,ku joutuvat olee nii ahtaasti.Lauantain pitkäst aikaa aamu vuoro,pitäs 8 olla töis.Sunnuntai taas vapaa ja normaaliin sunnuntain tapaan voivotellaan ku aika menee hitaasti ja ei jaksa eikä huvita tehdä yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:35

Perjantaina hyvät ilmat luvassa, joten vesille venosen mieli, siis Päijänteelle ja Vääksyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:59

chillailen kavereiden ja muruni kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:22

eiköhän sitä taas vesille yritetä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:31

Ei ainakaan vesille ;-),mutta rikkaruohoja kitkemään sekä satoa korjaamaan,toivottavasti salaattia runsaasti,"hand made".Ehkä grillailua ystävien kanssa,tulevat sopivasti Istanbulista,joten kuulumisia,en päässyt töiden takia mukaan(kirottua!).Nautin vapaista päivistä eli en suunnittele mitään enkä aio mennä mihinkään;olenko tylsä,mutta vihdoin viimein,kun pääsen kotiin,en hevillä lähde sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:45

Verkot veteen pyytämään sitä jättikuhaa, saunomista ja veneellä pizzalle.
Ei kovin ekologista, eikä ekonomista, mutta paikataan sitten syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 00:57

Jos ilmat on hyvät, niin tuolta metsästä minut löytää. Saatan ottaa eväät mukaan, ja nautin "ulkona syömisestä". Kanttarellejäkin voisi vähän etsiskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 05:29

Minä hoidan lapsenlapsia , homma alkaa tunnin päästä ja loppuu maanantaina, se on kovaa puuhaa kun nuorin on 7 kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:39

Mikäli sää sallii, Billnäsin antiikkimarkkinoille lauantaina. Aamulla oli ukkosenilma ja satoi rankasti, viikonvaihteeksi on kyllä luvattu kuivaa, mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:03

Jos emme mene mökille niin sunnuntaina on Jyväskylän Kesän loppuhuipennus lapsiperheille Mäki-Matin perhepuistossa. Siellä esiintyy ainakin Loiskis-yhtye. Ilmainen! (ennen on maksanut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 11:04

Lauantaina on tyttärellä muuttopäivä. Isoäidillekin on hommia. Sunnuntaina saatan palata takaisin maalle. Kitkemään, mutta kastella ei onneksi tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:40

Jos sää suosii käymme perjantaina tuolla lähikunnassa kuuntelemassa erästä tiettyä miesartistia. Lauantaina sitten matka suuntautuu etelänsuuntaan.
Lähden moikkaamaan ystäviä ja sukulaisia Lahteen ja luultavasti käyn myös kuuntelemassa systerin kulmilla olevassa lähikuppilassa karaoketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 13:54

kyllä se taitaa mennä remontin tuiskeessa. levyjä seinään. lattiaan, valua, ruohon leikkuuta, perheen ruokintaa, roskien pois hoitamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 14:02

Kahdet sukujuhlat pitäis kahlata läpi, muuten vaan löhöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:07

Pari mattoa olisi tarkoitus pestä ja kesäteatterissa käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:43

lauantaina lähden rakkaaan ystäväni polttareita viettämään, rentoutuen ja nauttien hyvästä seurasta mökille, jonne järjestetty morsius sauna kaikkine taikoineen ja perinteineen:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:34

Pitäisi vähän karaokea mennä lauleskelemaan.