Vieras
Kysytty: 16.06.2008 - 16:07

Onko tavallista, että matkapuhelinliittymää vaihdettaessa luvattu siirtymäaika viivästyy useilla tunneilla?



Avainsanat: operaattorin vaihto liitymän kytkennän viivästys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 16.06.2008 - 16:28

Itselläni ei ainakaan ole viivästynyt, ei myöskään kellään tuttavapiirissä, enkä ole muualtakaan kuullut vastaavasta. Soitapa ihmeessä operaattorin puhelinpalveluun ja kysele asiasta tiukkaan sävyyn!


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2008 - 16:32

Joskus voi jostain probleemasta johtuen viivästyä päivilläkin. Mikäli ei seuraavaan päivään mennessä ole auennut, ota yhteys operaattoriin.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2008 - 23:47

Itse vaihdoin DNA:sta Soneraan ostaessani IPhonen. Vanha puhelimeni on rikki, ja pyysin soneran myyjää kiirehtimaan hieman littymän avausta, jos tästä ei olisi vaivaa. Hän lupasi kysyä asiaa. Mutta ilmoitti että liitymän vaihdossa menee normaalisti hieman yli viikko ja ajankohta ilmoitetaa tekstiviestillä. Odotettuani viikon sain tekstiviestin että liittymän vaihdossa on tullut ongelma, ota yhteys asiakas palveluun. Soitin ja virkailia sanoi että joutuu lähettämään minulle papereita allekirjoitettavaksi, kun lähetän ne takaisin liittymän vaihto voi alkaa uudelleen samoilla odotus ajoilla. Olin juuri lähtenyt loma matkalle ja minun piti tulla kotiin vasta viikon kuluttua. Päätin soittaa seuraavana päivänä liikkeeseen josta olin ostanut ja kerroin että haluan liittymän auki. Tulen sitten joskus allekirjoittamaan jotain papereita. Pitkien keskustelujen jälkeen sovimme että allekirjoitan kun tulen lomalta. Myyjä lupasi että liittymä aukeaa parissa päivässä. Odotettuani viikon, rikinäisen puhelimeni kanssa soitin asiakas palveluun että missä avaus viesti viipyy ja kerroin että miellän pari päivää maksimissaan neljäksi. Hän katsoi tietokannasta että liittymän vaihto on päivätty Tiistaille (siis viellä 6 päivää ilman toimivaa puhelinta). Yritin saada häntä aikaistamaan liitymän vaihtoa mutta hän ei edes harkinnut: "sinun on nyt vain parasta odottaa". Ja hän koitti vakuuttaa että minua ei laskuteta ennen kuin liittymä on käytössä. "No ei helvetissä laskuteta". Ei sillä muuten mitään väliä ole millä liitymällä puhuu, mutta soneran pirut on tehnyt IPhonen niin ettei se toimi muuta kuin heidän verkossaan. On todella vittumaista odotella puhelimen kanssa jossa ei toimi näyttö kun on uusi puhelin jo ostettuna, mutta toiset estää sen käytön muuten kuin MP3 soittimen. Toistaiseksi olen todella pettynyt soneran asiakas palveluun ja tomintaa. Eivätkä he edes tunteneet myymäsä puhelimen ominaisuuksi kun koitin kysellä. Tuntuu kun kaikki olisivat harrastelioita. Ihme että heillä edes on asiakkaista.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.