Onko sinulla kotona joku, joka sabotoi jatkuvasti tekemisiäsi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 00:45

Kyllä varmaan on JOKU,aina jotain kadoksissa,JOKU on piilottanut ym.ym.
Yks meitin ex-vastaava sanoi kerran,että se JOKU pitäis saada tänne duuniin,kun se on niin helv.hyvä työntekijä.
Lohdutus OPOYlle,meillä oli joulu,.kun koira söi kinkun,ihan totta!Kävin hakemassa nurkkakaupassa korppujauhoja kinkun koristukseksi ja kinkku jäi työpöydän päälle paiston jälkeen;sanoin Hanille(pitkäkarv.sakemanni-poika,iso karhumainen)et matte käy kaupassa eikä ole kuin 5min.Tulin takas ja koira ryömi mua eteiseen vastaan,suupieliään lipoen,näin keittiön lattialla vain kamaran.Soitin EKKlle(asun lähellä)ja köpsyttelimme sinne hissukseen-jouluaattona-siellä antoivat piikin niskaan ja mentiin pihalle mustan jätesäkin kanssa,keräsin kasoja säkkiin kymmenisen ja vein sisään.Punnasivat ja kerroin kinkun koon n.7kg,joten säkki painoi 5kg.Lasku teki 250 mk + ja syy tuloon:koira syönyt kinkun+uusi kinkku.En uskaltanut jäädä joulun pyhiksi sulattelemaan suuria kinkunkappaleita,mitä toinen oli hotkinut,koiruus,joka ei koskaan syönyt ruokaansa ennen "ole hyvä Hani",mutta nyt ei voinut vastustaa kinkun tuoksua vaan noukki sen suuhunsa.Sen pituinen se.

Kysyjän kommentti

Koirien koiruuksia ! Meillä oli aikoinaan labbis, joka varasti ruokakassin päältä aina jotain sopivaa, kuten puolen kilon voipaketin (jonka oksensi pois), juustoa ja kaikenlaista muuta. Koiran lisäksi meillä joku kyllä jättää tavaroitaan sinne tänne, lavuaari on epäsiisti, kuraa matoilla jne. siivottomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:46

ei kellään rohkeus riitä (en tiedä olisko halujakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:48

eipä ole... onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:50

on tuo punapää onni, miten se keksiikin aina jotain kiusaa, nytkin kun matot odottavat lattialle laitoa , nii n se raapi ja repii niitä, ihan kui ne ei sais olla tuossa kaiteen pällä, nyt sit olen siivonnut hieman keittiötä, nii tämä ilkimys sotkee ruokansa tonne lattialle, mikähän siinäkin on, oiskos se et siivotes lähtee sen hajut pois ja pitää kaikella tapaa merkata joka paikka , jotta kakki tietää, et ollaan hänen reviirillään, mattoja se puskee ja kiehnaa raapimisen ohella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2009 - 19:13

Ottohan se minulle järjestää ylimääräistä puuhaa päivittäin. Matot on tuhannessa mykkyrässä, eikä niitä kannata oikoa, kun menee heti pistämään ne uudestaan oman mielensä mukaisesti. Ruokailupaikan ympäristö on siivottava vähintäänkin kerran päivässä, kun välillä on ruokaa seinilläkin. Että sellainen pikkupossu on tuo minun kissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:35

Varpuset tuhoavat viikosta toiseen paikkaamani nurmikon.
Vielä on yksi alue, metri kertaa kaksi, jossa ei ole ainuttakaan kortta, pelkkää multaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:44

Koirani Fiina joskus yrittää sabotoida, ei sentään jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:01

koira silloin tällöin ryttää matot..isäntä silloin tällöin vähän sotkee ja jättää vaatteitaan mihin sattuu..eipä sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:22

Riippuu siitä millä tuulella tuo pieni kaveri on.
Tänään on ollut koko päivä pelkkää karjuntaa,
hänen kolmen tunnin päiväunet tekivät tässä miellyttävän poikkeuksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:40

Ei ole minulla semmoista. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:40

Ei onneksi sabotoi kukaan, kun se tikkakin karttaa nykyisin tätä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:41

Kissani Sulo on sellane rasavilli kodin pikku tuholainen.Aina jotai keksimäs.Millo repii tapettia,millo mattoja (sen vuoksi otin eteisestä matot pois,ei antanu miun nukkua,senku repi eikä uskonu ku komensin.Siirty nyt olkkarin mattoon,kääntää sitä kulman ja alkaa repiä.Mie komensin,Sulo vilkas miuta ja jatko repimistä),millo sängyn patjaa,millo kolistelee lelunsa kans ympäri kämppää ku yritän nukkua.Kerra sain just sacherkakun päälle laitettua suklaa kuorrutuksen ni herra päätti hypätä pöydälle ja melkeen hyppäs sen juuri kuorrutetun kakun päälle.Kerran taas juuri uunivuoan voideltua,sen ver käännyin et otin vettä.Sil aikaa oli Sulo poika päättäny mennä nuolemaan sitä vuokaa.Ei muuta ku pese vuoka ja voitele uudestaan.Jotai jos tekee ni ei voi hetkekskää salkääsä kääntää...että näin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:12

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:50

On joskus, kun jää yksin kotiin. Saattaa aiheuttaa jotain ihan mitä vain keksii pienessä päässään. Kerran on jo syönyt tietokoneenjohdot. Ihme kun ei saanut sähkäriä. On niin kauhean mustasukkainen ja aina olisi mukaan tulossa. Seuraa kuin hai laivaa. On kuin vääryyttä kärsinyt, kun jää yksin kotiin.

Edellinen koirani oli karjalankarhukoira ja se jäi Jouluaattona yksin kotiin, kun menin vielä käymään kaupassa ja tullessani kotiin huomasin, että joulukuusen alaoksilta olivat sähkökynttilät syöty. Vielä ehdin apteekkiin hakemaan parafiiniöljyä, mitä syötin sille, että kynttilät tulevat ulos liukkaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:55

Pirskatin riivattu tekee kotona mitä haluu ja auto pelottaa kun vissiin Kazakstanissa on niitä niin vähän, tosin ei ole tottunut ulkoiluun enempää kuin matkailuunkaan.Olihan tuo toteuttanut itseään kun palattiin kotiin vaikka välillä kävimme ruokaa antamassa ja tuoretta vettä ja purut vaihtmassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 07:04

Nuorempi tyttäreni pistää kyllä järjestelemäni tavarat ja paikat 'remonttiin' aika usein.
Pienen pieni terroristi siis asustaa kanssani ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:04

Minä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:38

On, tyttäreni joka keksii enemmän ohjelmaa, mitä aikani sallii. Ja päälle kaiken sortin kolttoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:37

Ei ole, vielä vähän aikaa sitten tosin oli.