Olen rynninyt Napsussa parissa kuukaudessa sijalle 31. Mistä saan tietooni, keitä ne edelläni olevat ovat ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 19:49

No minulla näyttää olevan 11860 pointsia ja sija 25.
heti koht silleen saat kiinni ja menet ohi kun en nykysellään juurikaan kerkeä täällä käydä

hellurei ja hyvää kesää

Kysyjän kommentti

Jaahas, taidankin ottaa sitten sinun ohittamisesi seuraavaksi tavoitteekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:35

Muuta en osaa sanoa kuin, että oot hurja mimmi rynnimään.
Anna palaa =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:41

hyvä Hurjajatta.. onnea sinulle olet kyllä olut ahkerana täällä napsussa jatka samaa rataa, mutta mistäs sen sit sais selville , sitä voiskos kysyä ylläpidolta, en itse ole nähnyt missään kokonais listaa, jossa ois kaikkien pistetili ja niiden sijoitukset, mutta tuota menoo olet kohta ykkösenä joten jatka samaan malliin.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2009 - 19:20

Ei kai auta muu, kuin vilkaista eniten kirjoittavien profiileita. Mutta hankalaa ja työlästä se sillä tavalla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:27

Minä olen haarukassasi pian tuolla menolla.
Minulla on 11300 pistettä ja sijaluku 28. Ylläpito voisi tosiaan panna vähän pidemmän listan, niin saattaisi aktiivisuuskin lisääntyä, kun näkisi paljonko on tavoitettavaa.
Siitä saisi olla myös laskuri, että näkisi moniko on kirjaantuneena.

Terveisiä ylläpidolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:21

oon miettinyt ihan samaa.. noi 10 (?) parasta näkyy etusivulla vissiin ja ite oon vaan seuraillut ketkä vastaa aina ja sit katon niitten profiilista, millä sijalla ne on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:19

Ehdota ylläpidolle että muuttaa etusivun listan kattamaan 50 nimimerkkiä.
Teknisesti onnistuisi varmaan parissa minuutissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:04

Jo nimesi kertoo hurjattavasta vauhdistasi. Tuolla vauhdilla ohitat minut tuossa tuokiossa. Se mikä on myös arvostuksen aiheinen juttu, että kysymyksesi ovat hyviä ja vastauksesi ovat sellaisia että olet selvästi fundeerannut niitä. Ne eivät ole mitään kyllä tai ei tyyppisiä vastauksia.

Lisätty: 09.07.2009 - 01:00

Eli
Get on, get on baby, get on
Well, let me be, rock and rollin' free

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:42

En ole urheiluihmisiä lainkaan enkä välitä siitä millä sijalla olen. Mutta ei kai se sija ihan huono ole. Parempi kun ei mitään laajaa sijoituslistaa laiteta... vie asioita väärään suuntaan eli tulee enemmän ja enemmän "tyhjiä" vastauksia.
Tarkistin sijoitukseni ja on 17.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:37

Eipä kait mittenkään. top 10 vaan näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:28

Minä olen tällä hetkellä 32 käyttäjä sijalla napsussa.