miksi kissat haisee

koko kämppä löyhkää vaikka siivoan joka päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:07

ai ..ei minun kissat ainakaan haise, niitä onkin 2 otto ja onni...ovat kovia itseään ja toisiaan nuolemaan...nin ja hoidatkos itse myös kissojasi, harjaa ja anna monipuolista ravintoa, sekä hoida muutenkin , joskos hajut lähtis sitten..hiekkalaatikko pitää tyhjentää ja pestä kloritellä, jotta kaiki hajut bakteerit lähtee pois, sekä ruoka kipot pitää olla puhtaat, ei vanhaa ruokaa eikä seisonutta vettä...vaan vaidha päivittäin vesi keppokin.. sekä ruoka kipotkin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:07

Miten niin haisee? Siis kissa itsekö vai hiekkalaatikon tuotteet vai mikä? Kissa on siisti eläin ja pesee itseään, jopa tuo minun Hiski joka on vasta 4 viikon vanha. Koettaa pestä kovasti, mutta kaatua kupsahtaa aina välillä. Minun kissat eivät ole haisseet..en oikein ymmärrä sinun kysymystä. Paitsi jos sinulla on leikkaamaton poikakissa joka merkkailee reviiriään, silloin haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2009 - 18:10

Sinullahan outo kissa on, jos se haisee. Minullakin on kissa mutta ei se haise. Mutta jos en siivoa sen jätöksiä, niin varmasti alkaa äkkiä haisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:17

Sairas kissa voisi haista. Kissa itse on hyvin puhdas, ainoastaan kissan eritteet haisevat. Kissan astiat on pidettävä puhtaina, silloin kissakaan ei kotona "haise". Mikäli kissan astiat ovat likaisia, kissa voi kostaa sen pissimällä vähän sinne ja tänne. Silloin koko koti kyllä haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:20

Ei haise miunkaan kissa.
Siivoa myös kisulin hiekkalaatikko. Jätökset pois ja vaihda hiekka riittävän usein ja hiekanvaihdon yhteysessä kannattaa myös hiekkalaatikko pestä.
Kissa on SIISTI eläin.
Jos nämä ei tepsi, niin hajun syy löytyy jostain muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:26

Matilda sanoi oikein: Kissa on siisti eläin. Koskaan ei meidän kisulit ole haiskahtaneet. Ei niiden jätöksetkään, kun ne ovat käyneet tarpeillaan ulkona.

Olisikohan kissasi jotenkin sairas....jokin tulehdus kenties?

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:25

Ehkä kissan märkä turkki,
eiköhän kissa ole niitä siisteimpiä eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:33

Kissaihmisenä en ainakaan omieni kissojen tuoksua haista, pesevät itseään ahkerasti. Kissanlaatikko saattaa joskus tuoksahtaa, jos olen unohtanut vaihtaa oikeat hiekat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:44

Hassua ajatella että kissasi haisee. Hmm.. haiseeko kissan henki? Jos sillä on ien-tulehdus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:58

Niiku muutki ni mie ihmettelen kans tota.Ei miunkaa kissa haise.Sillo tietyst haisee ku on just kakal käyny,mut ei kauaa ku siivoan sen heti pois.Kissahan on yks siistimpiä eläimiä eikä se haise jos muistaa/kehtaa siivota hiekkalaatikon tarpeeks usein.Ettei vaa oo hiekka ollu liian likasta ja kissa tehny tapeesa johoki jemmaa tai esim sohvalle.Et kerro kissas ikää,et onko pentu.Pennut tuppaa välil vähä haisemaa.Ne ku ei osaa viel röyhtästä ni ne piereskelee...Sulo ainaki teki sitä pienenä.Oli todella inhottavaa,ku se oli välil sylis ja sattu pierasee,huh mikä haju.Nyt on jo vuoden vanha eikä enää tee sitä,ku osaa jo röyhtästä.Eikä pennut osaa välttämättä laatikollaan käydä,ne saataa tehdä tarpeet mihi vaa.Jos johoki kankaalle on pisut tehty ni eipä sitä oikee huomaa ja sit se alkaa haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:13

En ole ennen kuulut kenenkää sanovan,että kissa haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:23

niin haisee muuten koiratkin.. siksi koska ne haistelee ja maistelee toisten eläinten jätöksiä kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:02

Se haju on luultavasti tarttunut sinusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:24

Koska kissasi ei todennäköisesti ylety suihkun hanaan peseytyäkseen?

Näin siistit kissat peseytyvät:
mediaserver-2.vuodatus.net/g...arissa.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:13

Mitäs hän tarkoittaa kysymyksellään nimim.anonyymi?Nyt heräs napsut puolustamaan puhtainta eläintä maan päällä.Ei edes märkä kisuli haise,mutta sairas kissa(kissan iho)voi haista,mutta jos puhutaan terveestä kisulista.Kissan taasa voi haista,jos et vaihda soraa,hiekkaa tai mitä käytätkään astiassa,mutta itsessään kissa tuoksuu!!Kissan kosto on kamala.jos astia ei ole siisti,varsinkin leikkaamaton kolli kostaa tavalla,jota ei voi olla huomaamatta,tarkoitatko sitä,mutta eihän se ole kissa,joka haisee vaan sinun huolimattomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:11

Tuosta tuli keskustelua vähän aikaa sitten: siskoni sanoi että haistaa KENELLÄ on kissa, samoin sanoi hänen tyttärensä. Molemmat ovat allergisia kissoille. Olisko siis hajuaisti jotenkin herkistynyt kissan hajulle??? Olin aika yllättynyt tuosta tiedosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 12:03

Mun kissa tuoksuu ihanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:48

miks ihmeessä haisee??? mulla 4 kissaa, eikä täällä kyl haise mikään...tarkistappa hiekka laatikko! jos hiekkis on putsaamatta, nii ihan varmasti haisee koko kämppä. kuten tuossa vipuli jo sanoi "et kissat tuoksuu ihanalle" nii kyllä meikäkin tuoksuttelee omia kissojaan, eikä siis ongelmaa. HIEKKALAATIKKO!! puhdista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:38

Jaahas, minun kolmesta kissastani ei haise yksikään. koira lähinnä on se joka haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:35

jAA EI MEILLÄ KYLLÄ KISSAT HAISE. SE ON SIT JOKU MUU JOKA HAISEE.