Kuinka usein käytte ulkona syömässä?

Avainsanat: ulkona syöminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 17:52

kerran viikossa, aina perjantaisin töiden jälkeen. saa nollata työ viikon, eikä tartte olla kotona tekemässä sapuskaa:).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 16:10

n.2-3 kertaa/viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:18

Vaihtelee. Reissussa ollessa paljon tietenkin, mitähän nyt sanoisin 2-4 kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:27

reisussa joka päivä, kotona ollessa pari, kolme kertaa kuussa ...
(reisussa taidan olla reippaat kolme kuukautta vuodessa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:46

Melko harvoin. Olen niin nuuka, että valmistan mieluummin ruoan itse. Egyptissä ehkä vähän useammin, tulee lomafiilis. Viimeksi taisin syödä pikkumuikkuja Kauppatorilla. Olin todella ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2009 - 18:17

Kerran vuodessa, eikä sekään päde joka vuosi. Voi jäädä vuosi väliinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:23

Kesällä tuo ulkogrilli toiminnassa vähintään kerran viikossa.
No, tätähän et todellakaan tarkoittanut ;)
Matkoilla syödään aina ulkona, kotioloissa todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
Tykkään itse tehdä ruokaa ja kotiruoka on hyvää.
Ja nuukuus iskee =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:38

1-2 kertaa vuodessa tulee ns. ulkona muitten passattavana syötyä, useimmiten se toinen kerta on töitten pikkujoulu/keilaussessio ja toinen kun mieheni tarjoaa mulle gurmeet jossakin ravintolassa....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:55

Kesäisin syömme noin kerran viikossa ihan oikeasti ulkona, marja-aikaan lähes joka päivä.
Ravintolassa syömme aina käydessämme kuntakeskuksessa eli noin kerran kuussa, ja tietysti matkoilla, joita teemme harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:01

reissussa usen , ei jaksa tehdä silloin sapuskoja , on sit lomaolo itselläkin ,mutta jos ollaan turkuses, tai jossain muussa liikenteessä kauenpana kotoa, niin käydän jossain syömässä, mutta ei nyt sentään missään gourmetraflas, ihan vain jokin kiva paikka , jossa ei ole valkoisia pöytäliinoja ja on ihan kotiruokaa...tai seisovasata pöydästä voi noutaa safkansa..no aika usein sanoisinkos , näin kesä aikaan, kun liikutaan paikasta toiseen..talvella harvemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:38

Kerran viikossa ei ole kaukana keskiarvosta.
Mökillä tulee käytyä veneellä syömässä maailman parasta pizzaa joka toinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:49

Kesäaikaan ruokailemm ulkona joka päivä eli omalla patiolla. Nyt kyllä ei onnistu, tuulee niin kovin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:07

kerran pari vuodessa. yleensä aina sama paikka lounasravinteli penthouse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:14

Noin kerran viikossa.
Jos abc, buffa, rax ja pitzeriat lasketaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:29

Matkoilla aina. Mutta kotioloissa jokusen kerran vuodessa. Mutta pitzoilla käydään tiheämpään tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:06

Kyllä tykkään itse valmistaa ruokaa. Kesällä tulee syötyä omalla pihalla. Reissussa tulee käytyä syömässä milloin missäkin..Siinä missä on mukava paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:25

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:48

Kesällä ruokaillaan ulkona päivittäin, nyt ei kyllä ole sää sallinut.
Mikäli ravintolaruokaliusta on puhe niin aika usein. Käydään oikeissa ravintoloissa, ei mäkkäreissä ja muissa koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:15

Kun edes kerran kuussa pääsen niin hyvä. Kävisin useamminkin kun olen laiska kokki (ja vähän huonokin). Eilen käytiin Hesessä pojan kanssa mutta en laske sitä...... lasken vain "oikeat" ruokaravintolat :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:10

Jos työpäivien lounaita ei lasketa niin suunnilleen kerran viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:42

Ehkä parin kuukauden välein.ellen ole jollain reissulla.