Olisko ylen kangia prihaitsu?

Mies murtautui apteekkiin ja nappaili Viagraa ja Diapamia ennen kiinniottoa.
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=4

Avainsanat: viagraa naamaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 11:47

tapauskohtaisesti joskus on joskus ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 11:52

Jos kovin monta Viagraa ennättinapata, voi olla ylen kangia olo kaverilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 13:00

hyvä jos hengissä selvisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 13:07

Muut taput ymmärtäisi vielä, mutta että viagaraa sekaan......kankiaa suattaapi olla?

Mies meni lääkäriin ja valitti haluttomuuttaan ja kyvyttömyyttään. Lääkäri antoi hänelle uutta lääkettä jonka kyljessä luki: "Yksi ainoa pilleri riittää antamaan puhtia viideksi vuorokaudeksi."
Illalla mies katseli purkkia, ja mietiskeli: "On Se jäänyt kyllä niin vähille viime aikoina, että otan kerralla viisi pilleriä, niin onpahan eukko tyytyväinen."

Seuraavana päivänä perheen poika itkeä tihrutti talon kuistilla, josta naapurit tietenkin olivat vähän huolissaan ja kysyivät, että mikä hätänä.

Poika vastasi itkua vääntäen: "Äiti ja mummo makaavat pyörtyneinä makkuuhuoneessa, naapurin täti olohuoneen lattialla, talonmies on vihanen, kun sillä on perse hellänä ja isä vaan juoksee pitkin peltoja ja huutaa, että 'Kissa tänne, kissa tänne!'"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 14:17

Kaikkea ne turkulaiset keksiikin tehdä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:21

No voihan. Toivottavasti on niin kankeaa poikaa, että muistaa lopun ikäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:49

Taitavat nuo aineet kumota toistensa vaikutuksen. Ehkä tuli vain vähän höntti olo. Tyhmä mikä tyhmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:15

että kannattiko voi vain kysästä, sitten kun mies pääsee putkasta.. heh..jotenkin hymyilyttää tuokin rikos :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:43

Juuri näin!