Kerro asiallisia vinkkejä oman työn ohessa kerätä matkakassaan rahaa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 23:51

Laitan säästöön rahat jotka säästyvät esim. silloin kun voin käyttää työmatkaan kimppakyytiä . Säästän myös tarjoustuotteen ja normaalihintaisen tuotteen erotuksen. Jos jätän säästötarkoituksessa ostamatta alkoholijuoman, rahat possuun! Käyn kaupassa polkupyörällä, bensarahat possuun. Kaupan muovikassin hinnankin laitan possuun ja käytän kangaskassia. Poimin löytämäni pullot ja tölkit. Myyn tarpeettomat tavarat kirpparilla. Ei uskoisi, mutta näin pienistä asioista kertyy aika paljon säästöä. Tärkeää on laittaa heti säästyneet rahat talteen. Muuten ne menevät kulutukseen eikä säästöä huomaa missään.

Lisätty: 10.07.2009 - 23:55

Vielä yksi tärkeä juttu: Käytän mahdollisuuksien mukaan äkkilähtöjä. Matkan hinta voi olla puolet normaalista ja kokemukseni äkkilähdöistä ovat olleet hyviä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 10:35

Ota kodinkunnostamiseen lainaa ja käytä ne matkalla. Niin minä toteutin haaveeni käydä antiikin Olympiassa annodomino 82.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 10:43

nykyäänhän oman työn ohessa tehdään omaksi hyväksi vieraan palveluksessa työajalla kaikenlaista jäynää tai ainakin yritetään, eikä käytetä tehokkaasti työaikaa.
paisti jos olet yksityisyrittäjä, se on eri asia mitä teet työajallasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 10:57

yksi ystäväni kulkee polkupyörällä töihin ja kerää aamuisin aina tyhjät pullot tien varsilta ja keksutasta, hän saa sillä ylimääräistä sen verran, että käy matkoilla. Ja on verotonta tuloa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:06

Tarpeettomat vanhat tavarat voi myydä kirpputorilla, ja näin saada ylimääräistä matkakassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:23

Avaa pankissa joku säästötili, mihin laitat kuukausittain tietyn summan rahaa. Keskitä ostokset s-kauppoihin, tulee hyvät bonukset kuukausittain ja ensi kesän alussa taas 1,5 % ylijäämäpalautusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:36

Minulla on S-tilillä aina rahaa säästössä ja karttumassa matkojen varalle. Tosin nyt olen huvikseni maksellutkin kortilla, joten seuraavaan matkaan siellä ei ole mitään. Sponsorini on antanut minulle rahaa tulevia matkoja varten, ne olen tallettanut säästötilille. Siis kannattaa hankki sponsori.
Eräs tuttavani piti kotona iso maljakkoa kaapin päällä, ja laittoi sinne kaikki säästyneet rahat, jotka syntyivät hänen ostaessaan tarjoustuotteita kaupoista. Normaalihintaisen ja tarjoustuotteen erotuksen verran hän pani säästöön. Minulle uskalsi kertoa pullopiilonsa, mutta toivoi, että en kertoisi sitä eteenpäin, sillä he asuvat edelleenkin omakotitalossa ja maljakko on näkyvällä paikalla heidän kodissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:37

Minä maksan pikkuostokset pelkästään seteleillä ja vaihtorahoina tulleet kolikot pistän "purkkiin".Uskomaton summa n.3kertaa vuodessa ja sillä voi tosiaan hemmotella itseään.Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:48

Kaikki ylimääräinen ja tarpeeton tavara kirpparille myyntiin, itse olen netonnut tällä tavalla parhaimmillaan jopa 450€ ja myyntipaikka oli vuokrattuna kaksi viikkoa. Samalla koti siistiytyy kaikesta ylimääräisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:31

Lopeta kaikki mahdollinen ostaminen.
Syö pakastin tyhjäksi, lopeta lehtitilaukset, tupakka ja alkoholi katkolle jne. Mieti joka ainoaa ostosta, tarvitsetko sitä todella?
Pidän itse tällaisia kuureja muutaman vuodessa, niin voi sitten hyvällä omallatunnolla vähän hemmotella itseään ja perhettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 13:03

vai on sinulla vielä työpaikka,,matkakassan kerääminen riippuu työnantajastasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 13:14

Tässähän tuo nyt sitten on:

fi.money-123.info/

Kokemuksiemme mukaan voit tienata suunnilleen 250 € päivässä. Systeemimme ei tee sinusta miljonääriä millään lailla, mutta jos käytät sitä oikein voit tienata paljon ylimääräistä rahaa ja joissain tapauksissa olemme kuulleet ihmisistä, jotka ovat lopettaneet tavallisen työnsä voidakseen keskittyä kokonaan rahan tienaamiseen systeemillämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:21

avaa toinen tili ja pyydä , et pankki laittaa sinun toiselle tilile jonkin sovitun määrän, elikäs vaikka joka tilistä 50 e siinä säästyy niin , ettei sitä huomaakkaan ja et tietenkään ota siihen tilii pankkikortia vaan maksat siitä siten sen matkan ja otat matkakassaa siitä myöskin mukaan, et ihan heti pääse matkalle,mutta ajan oloon kyllä, jos vielä tilaat äkkilädön , joita on tuolla napsun sivuilla , niin eipäs tarvitse sitten niin kauaa sästääkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:19

Myös täällä on eräs henkilö joka eläkkeensä lisäksi kerää pulloja.
Eläke on varsin suuri ja asuu vaatimattomasti mutta haluaa
varmaan vaan paljon rahaa? Tai ehkä kohta muuttaa kokonaan
lämpimämpään maahan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:22

Laita lomatili ja suoraan palkasta jokin pieni summa sinne säästyy ihan huomaamatta.
Ostat alennettuja ruoka-juttuja,ja laita alennus vaikka jonnekkin kippon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:33

Siirrän rahaa käyttötililtäni säästötilille ja sitten kun tarvitsen, siirrän taas takaisin. Säästän siis kuukausituloistani, mitään muita keinoja en ole keksinyt. Matkustan muutaman kerran vuodessa eli n. joka toinen kuukausi jossain. Lyhin aika on pari vrk:tta ja pisin voi olla 3-4 viikkoa.
yksi erinomainen keino säästää on se että lopettaa kaiken turhan ostamisen. Sen olen tehnyt jo kauan sitten eikä shoppailu ole oikeastaan koskaan ollut harrastukseni.
Sivutuloja on myös ne laitan säästötilille.