miks itikat pitää tappaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 11:57

Kun itikka istahtaa omalle iholle, ei siinä ennätä edes miettiä, kun otus on jo läväytetty hengiltä. Eilenhän oli muuten uutisissa, että itikat tykkään eniten seksuaalisesti halukkaista ihmisistä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 10:34

Kukaan ei taida juoda enää maitoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 10:51

onneksi tänä kesänä ei hyttysiä ole liiemmälti näkynyt.
saavat elellä rauhassa, eivätpähän minusta hyttyset välitä, eikä tule paukamia eikä kutinoita vaikka sattumalta erehtyisivät pistämään.
(malariaa tai dengueta ei onneksi ole reissuilla hyttysten välityksellä tarttunut.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 10:58

kun ne suututtaa niin kun innaavat korvan juuressa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:11

Purevat äkäisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:26

Mulle se ainakin on joku refleksi, joka heti toimii, kun näenkin itikan. Heti alan huiskia ja tietty myös yritän tähdätä, että saisin tapettua. Jos sitä ei tapa niin sehän tulee aina uudestaan ja uudestaan sama itikka korvan juureen ja pistämään. Ainakin sisätiloissa.
Kauheinta on yöllä, kun se alkaa inistä korvan juuressa ja sitten läimäsen oikein tosissani ja itikka ei ole kuollut vissiin koskaan, mutta korva soi sen jälkeen aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:38

Tapan ympärilläni pyörivät itikat (en lehmät), sillä ne eivät jätä minua rauhaan, ennenkuin ovat saaneet saaliikseen. Ja sitten raavituttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 12:38

edelliseen viitaten, etteivät ne paljastaisi seksuaalista halukkuuttani

(haluan tehdä sen itse)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 13:42

Maatalouspolitiikka on mennyt siihen suuntaan Suomessa koko ajan. Pienet tilat ovat kuolemaan tuomittuja ja vain isot tilat pärjäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 14:19

Hyttyset eivät usko että ihminen on tosissaan jos vain huitaisee.
Nyrkki yleensä lopettaa ininän lopullisesti.
(Miten tämä liittyy maatalouspolitiikkaan??)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 15:56

siks ku ne inisee raivostuttavasti ja pistää aina :D siks ne pitää tappaa. ja niitä on niin paljoki aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:17

Ei itikat tarvitse tappaa, vaan lähinnä on kai kyse automaattisesta puolustusreaktiosta kun kädellä huitasee tai litistää. Tosin joskus annan tietioisesti niitten imeä verta niin paljon kuin haluavat ottaa. Välillä on hauska katsoa kun ne turvonneena ja räjähtämispisteessä yrittävät vaivaloisesti lähteä lentoon. Se on jotenkin koomista, että ahneus teetättää heille vaikeat olot kun juuri ja juuri jaksavat lähteä sulattelemaan paisuvaiskudoksen sisältöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 17:28

Koska ne palaavat aina uudestaan, eivätkä jätä sitä korvassa inisemistä siihen yhteen kertaan. Ihan takuulla yöllä jos yrittää nukkua yhden itikan ollessa läsnä, se hyörii paljaan ihon ympärillä koko yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 19:45

Minä olen aina kuvitellut, että unettomuuteni johtuu itikoista, mutta onko sittenkin kyseessä vähän isommat naaraat kuin sääsket?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:00

Imevät verta ja sit kutittaa nii pirusti.Eikä ne usko jos niille sanoo,et mene muualle inisemää siitä korvan juuresta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:26

koska ne on inhottavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:49

Ei tarvitse. Kuolee nekin aikanaan. Onhan niitä kilpailuja, mutta useampi jää henkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:27

Ainoastaan hyökkäystään suunnittelevat minä listin päiviltä - jos osun. Muut eläkööt päivänsä loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 10:14

Itsepuolustukseksi korkeintaan.
Surisiko kärpänen hautajaisissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:45

Etteivät pistä, tässä raapinut koko ajan ilkeää itikanpistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 15:38

Koska ne pistävät jos niitä ei tapa!