Oletko ikinä laittanu treffi hakua nettiin?

Kun nykyään noita sivuja tuntuu tulevan joka nurkan takaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 21:53

ei ole tarvinut , kun tuo oma kulta on jo tuossa vierellä käyskennellyt liki 30 v....mutta en pidä huonona tuotakaan hakua , se nyt on ihan tätäpäivää...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 21:28

empä ole, ei ikä riitä enkä kyllä muutenkaan laittaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:40

oon tainnut silloin aikoinani kun kirjastossa opettelin tietokoneen käyttöä...nyt ei ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:40

En ole.
Elämä on ollut ihan hauskaa ja toimivaa ilman niitäkin.
Seuraa saa halutessaan harrastusten parista.
Joten "hahahaa" vaan itsellesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:46

En ole laittannu,ystävät löytyvät muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:01

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:39

Eikös tämä olekkaan treffi paikka?? No jo minä keskusteluista jotain arvelinkin, että kaukaa lähdetään asiaa lähestymään. Mikset heti kertonut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:42

No enpä ole, ei ole kalenterissa tilaa ..
toisekseen taidan olla senverran vanhanaikainen,
että hoitelen noita juttuja mieluummin nokitusten ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:46

Ei nyt ole aikoihin ollut haku päällä. Laittaisin kyllä muuten hakuja kaikenlaisille sivustoille, jos olisin seuraa vailla. Mutta nyt pikemminkin nautin siitä, kun saan olla välillä ihan yksin. Ja onttopohjaoylle sanoisin, että älä vielä menetä toivoasi, eihän sitä tiedä, mihin elämä tässä itsekutakin heittelee !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:22

OPOYlle "Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato" sekä "Älä koskaan sano ei koskaan",meinaan ei koskaan tiedä kuka tulee seuraavan kulman takaa ;-).Kyssäriin,en ole laittanut,mutta kaverit on laittaneet esim.match.comiin ja saaneet puheluita(huom!asiallisia)mmssa Skotlannista,jatkosta en tiedä,onko nykyinen kumppani löytynyt sieltä,mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:48

Kerran piruuttani vastailin johonkin deittijuttuun. Olisiko ollut jokin kuka on se oikea -tyyppinen. Oletin sen olevan sellaisen leikkimielisen testin. Kauhukseni huomasin että olin saanut melkein heti yhteydenottopyyntöjä joten sanouduin heti välittömästi sen huomattuani irti koko touhusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:13

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:31

En ole, ei ole ollut tarvetta. Useampi vuosi sitten minulle soitti joku nuori mies. Sanoi, että olet vailla seuraa. Sanoin, että seuraa löytyy kyllä kotoakin. Vanhemman tyttären kaverit olivat laittaneet tietoni jollekin treffipalstalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:32

En ole laittanut, kun ei ole ollut tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:45

Ei todellakaan! Mikähän soppa siitäkin syntyisi... olen ihan mielelläni varattu. En oikein ymmärrä koko nettitreffailua, siitähän on saatu lukea mihin se saattaa johtaa. Eli ei ole ikinä ollut tarvetta, aina on live-systeemi ollut tehokas.

Lähteet:
never

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 12:04

Never

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:51

En ole, kavereita olen kyllä hakenut tavallaan netistä.