Tallennatko paljon TV-ohjelmia? Mitä katselet kun on aikaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 21:20

Tallennuksen kautta katson kaikki ohjelmat nykyään. En koskaan ehdi oleen telkkarin ääressä ku joku mielenkiintoinen ohjelma tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 21:14

en tallena , kun ei ole laisinkaan sellaista vehjettä jolla vois talentaa, mutta ei sillä niin väliä, kun tv tulee nuo ohjelmat aina uusintana, joten ehtii ne siten näkeenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:24

Nyt kun piti hankkia televisio ja se laatikko niin nauhoitan
joka viikko yhden ohjelman kovalevylle ja se on muumilaakson tarinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:42

videonauhuri nauhoittaa jos tarvetta...muita tallennusvekottimia ei viel ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:02

Ei ole tallennuslaitetta enää nykyisin. Katselen mitä milloinkin sattuu kohdalle mielenkiintoista. Jotain elokuvia katson , esim tykkään lännenfilmeistä. sitten Metsolat on sellainen ohjelma, jota katson jo toiseen kertaan, vaikkakaan en kaikkia jaksoja ole ehtiny katsoa, mutta aina kun ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:56

kun digiaika alkoi, ostin digi-TV:n ja hävitin (=annoin pois) kaikki vanhat vehkeet, niiden mukana VHS nauhurin, enkä ole tullut hankkineeksi mitään tilalle, joten en tallenna, eikä näköjään ole isompaa tarvettakaan ollut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:05

Olen tallentanut jotain ohjelmia joskun videoajan alkuaikoina, nykyisin ei ole tallennusvälinettä, enkä ole aikonut hankkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:45

Tallennan paljonkin. Pyjamapäivänä niitä on sitten kiva katsella nopeutettuna ja mainokset leikattuna. Ehtii useamman päivässä katsoa sillä konstilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:15

salkat ja kauniit ja rohkeat joka päivä nauhotin ja katoin.. selviytyjät, ja rakkauden anatomia.. mut mikään noista ei tuu nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:33

Toisinaan tallennan, mutta kesä aikaan jää tv katsominen huomattavasti vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:51

En tallentele ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:43

Kyllä salkkarit tallennetaan jos ei keretä katsomaan ajallaan niitä. Tallennus on hyvä juttu.