Kuka muu suree Michael Jacksonin pois menoa kuin minä? :(

Avainsanat: mj

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 20:34

Minä en niinkään sure. Olen pahoillani m.j lasten puolesta ja siitä että yksi täydellisimmistä ulkomaisista musiikin tekijöistä on nyt poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 20:05

Minäkin...Täydellistä musiikkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:11

oli surulista kuulla hänen pois menostaan.. osas kyllä laulaa ja jammata... rauha hänen sielulleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:35

Suren hänen omaistensa puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:31

kuolema on aina surullista ja hän oli vielä liian nuori kuolemaan ja oliko edes iloa hänen elämässään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:33

No musiikkia ei jää ikävä mutta liian aikaisesti kaveri silti poistui.
Olen ollut kerran istumassa stadionin ulkopuolella jossa M.J esiintyi,
musiikki kuului selvästi mutta sitä hiipivää kävelyä en tietenkään nähnyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:47

Ikävä poismeno oli,kyllä omaisia käy sääliksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 08:54

Tulee lähinnä miettineeksi koko elämänkaarta eli edessä kaikki mahdollisuudet ja noin nopeasti lopullinen "tuho". Se elämänhallinta.... se ei aina onnistu edes rahallakaan, eikä lahjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 11:34

Oli surullista kuulla hänen poismenostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:51

Kyllä minä pikkasen suren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:40

kyllä kuolema on surullista lähipiirissä mutta en sure häntä kun en ollut mikään fani. Mutta jokaisen on joskus kuoltava ei voi mitään.Kyllä hänellä oli hyvääkin musiikia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:41

Minä suren hänen kuolemaansa. Täydellisyyden tavoittelija, joka ei varmaankaan päässyt tavoitteeseensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:52

En pahemmin sure, mutta lasten puolesta olen pahoillani. Varmasti rakastivat isäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 12:56

Minä enemmän kuin kukaan muu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 18:48

Mie, MJ oli paras julkkis mikä olla voi eikä parempaa oo eikä tuu!!!!

Lähteet:
:(