Piti pitää vähän lomaa Napsusta, mutta sen ilme on muuttunut positiivisesti ja vielä kilpailukin. Kivaa, vai mitä?

Äsken huomasin tuon kilpailun ja tuli valtava tarve saada iPod nano, vaikka en osaa sellaista edes käytää. Mulle pinkkinä, kiitos.

Avainsanat: napsun muodonmuutos kilpailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 19:00

täällä kävi hetken sellainen raikas tuulahdus, saas nähdä miten jatkossa ...

(ps. sinä olet jo arvontaa tarvittavat sata pistettä heinäkuussa saanut, joten sen takia ei tarvitse lomaa keskeyttää)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 19:04

joo-o on täällä uusia ilmeitä , oikein kivaa, mutta minä en tuota konetta nyt sit tahdokkaan, kun ei ollut puhelin niin kuin ekaks luulin... no jos sen kuitenkin voitan on minulla on kullannuppu joka ois iki onnellinen tuosta...et joskos sit pidänkin peukkui itselleni... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:14

Joo ihan kivaa täällä on kun saa uusia ilmeitä,ja vielä kilpailujakin. no tyttöni ei nyt ole viitsinyt täällä kysellä ja vastailla. kerkeää se täällä vielä kyselemään. kun taas saa jonkun ajatuksen mitä kysyis.mutta kun vasta tänne llittyi niin vähän ajattelee mitä kysyy täällä. nyt sillä on ollut muutakin puuhaa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 19:34

En ollut kilpailua huomannutkaan, kiva kun kerroit. Ei ilmeisesti tule kovin tarkkaan tuota etusivua luettua.
Ilmettä ja pilkettä on Napsun sivuilla.
Miulle vihree tai hopia iPod, jos sen saisin, niin antaisin tyttärelleni.
Jaettu ilo on kaksinkertainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:38

Minusta tuo uudistus, jossa näkee tosi tarkkaan omat pisteensä,on kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:09

Onhan hyvä välillä pitää taukoa. Kiva kun huomaa,että on tullut uudistuksia. Onhan ihan kiva seurata pisteitä mitä tulee päivässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:18

Tilisi on suljettu (jälleen kerran) joten ilmeisesti et voi
voittaa tuota värkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 23:30

Olen aikonut voittaa, ihan vain kilpailun vuoksi, en sen iPodin. Sillä en tekisi mitään, antaisin se lahjaksi jollekin, joka haluaa. Pojalle, tytölle, miniälle, vävylle, naapurille, ystävälle, ekaluokkalaiselle. Minulla on jo aika pljon pisteitä. Kerrankin saa "ostaa" arpoja ilman maksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:20

Voitinkin jo pari kuukautta sitten IPodin, mutten ole ehtinyt kauniina kesänä sitä vielä hyödyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:20

Mutta miksi katosit kymppilistalta? Kirihän taas itsesi sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:56

Onhan nuo kilpailut ihan mukavia tietty. Saa joku aina iloisen yllätyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:47

Kilpailu on aina piristävä, ja uusi ilmekin Napsussa on hyvä asia.