mikä kauhukuva oli sinulle kauhein jonka olet nähnyt..?

uinu uinu lemmikkini, oli niin paha, kun vielä lähdin täältä alhaalta kiipeämään rappuja tuonne makkariin, niin punapää onni oli siinä tasanteella ootelemas minuu nukkuun , sen nähdessäni pelästyin niin paljon et hyppäsin metrin ilmaan ja kirkuin ni n , et kissa poloinen läx pakoon ja oli ihan pelokaan oloinen, mieheni riensi katsomaan mitä kummaa sattui ,keskellä yötä kun kirkun, no repesin sit viimein nauruun ja hän kielsi minulta kauhukuvien katselun kokonaan...en kylläkään saanut untakaan sen kuvan jälkeen oli ihan liian jännä minulle....en nyt osan oikein tuota kategoriaa, mut sorryy..

Avainsanat: kauhu elokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:27

Nuorena tyttönä Hitchcockin Linnut olivat pelottava elokuva. Katsoin sen aikuisiällä uudelleen ja eihän siinä mitään pelottavaa ollutkaan.

Kysyjän kommentti

samoin kävi minulle....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 17:20

Niitä on kyllä tosi paljon. mutta ehkä Alien, Creem, Tiedän mitä teit viime kesänä,Halloveeni YNNÄ muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:32

Kauheinta en ole vielä nähnyt, mutta vietnamin pommitukset ovat jättäneet jälkensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:58

Hohto oli ehdottomasti kauhein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:58

kuorma auton rengas meni 12v pojan vyötärön yli.lopputulos poika oli 2 kappaleena,odotettiin kuitenkin kunnes ambulanssi tuli

Lisätty: 07.07.2009 - 18:00

todellisuus on elokuvia pahempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:00

Mikään kauhu leffa ei ole vielä ollut niin kamala kun tsunamin jälkeiset uutiset.. Kun tsunami oli tapahtunu ja ekat uutiset rupes teeveessä pyöriin ja kuvissa näkyi ruumiit, lapset jotka yritti pysyä pinnalla ja perheet jotka yritti pelastaa lapsiaan. Siinä oli kauhua, jota en halua enää nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:07

En oo nähny niin kauheeta elokuvaa et oisin oikeesti pelänny paitsi evil dead ku katoin sen joskus 9v. kakarana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:30

Ihmettelin kaverini valokuvia Siinailta YK joukoista. Aavikolla oli luurankoja joilla oli kypärä päässä ja saappat jalassa. Kertoi että kojootit oli syönyt lihat. Hautailivat niitä entisiä sotilaita siellä.
Sota on julmaa ja ratsuväki raakaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:57

Jokin Alieni kai se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:42

Osuin aikoinaan paikalle, kun Konginkankaalla tapahtui se paha bussiturma ja edelleen se näky tulee aika useinkin silmiin. Näkyä pahempi oli se itku ja huuto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 20:43

Auschwitz - sen jälkeen ei ole tarvinnut kauhukuvia katsella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:00

Teksasin mootorisaha murhaaja

sen jälkeen en ole katsonut enkä edes halua katsoa kauhuelokuvia
ihan sairas elokuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:34

Soon Amy Soon.
Olin liian nuori katsomaan sitä silloin (missä lie vanhemmat olikaan?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 22:00

katsoin kaverin kanssa joskus painajainen elm streetillä ja kyllä sen fredin naama kurkkas joka kulman takaa sinä yönä. hyi hemmetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:58

Kaunat on ihan mukavan kauhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:39

Hellraiserit,Nightbreed ym.Onhan noita aika paljon eli vaikea nimetä kauheinta.