Mistä saa tilattua karhukulkusia ja paljonko ne maksavat?

Avainsanat: karhukulkunen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 16:07

Suomen Luonnonsuojelun Tuki Oy on tuonut karhukulkuset markkinoille ja kannattaa ehdottomasti ostaa tuollainen kulkunen , ei se ole varmaa , etteikös karhu kimppuun hyppäis , mut onpa jotain meteliä päällä jos sattuu yhteen törmään.. uskoisin..ai niin ja hinta ois 79 e halpa henkivakuutus, ja talvella voit käyttää sitä esim. joulupukkina toimiessa, ja voihan se hätytää sudetkin ulkohyyskä polulta, et moni käyttönen vekotin...

Kysyjän kommentti

Löysit paikan ja hinnan, sekä vielä vaihtoehtoisen käytönkin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 17:35

Suosittelen kiviä taskussa, jos kolikoita ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:02

Myydäänkö sellaisia ihan oikeasti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2009 - 00:23

En ole moisesta kuullut, mutta edullisemmaksi taitaa tulla ommella isohkoja joulukulkusia vaatteisiin tai reppuun. Helisee varmasti kävellessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:37

Minä olen lauleskellut metsässä karkoittaakseni karhut kauas. Vaikkapa "Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...". Hiljainen hyrinäkin on parempi kuin hiljaa hiipiminen. Oksien naksahtelu ja muut äänet karkoittavat karhut kauemmaksi. Toivon ja luulen niin.