Onko Air France- Turmalentokoneen mustaa laatikkoa löytynyt?

olen ollut ruotsissa ja etsinyt tietoa tästä, mutten ole löytänyt, tietääkö teistä joku?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 13:55

ei ole löytynyt

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 13:58

Kai täytyisi hylky löytää ensin mistä sitä kaivelis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:15

Ei ole löytynyt kun konettakaan ei ole löytynyt. Eikö se hajonnut kappaleiksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:39

Ei vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 15:05

Ei ole löytynyt ja tuskin löytyykään. Onnettomuudesta on nyt jo 36 päivää, kun mustan laatikon lähettimen akun kestoksi on speksattu vain 30 päivää. Lisäksi merenpohjan syvyys onnettomuuspaikalla vaihtelee 3000-4500 m välillä, eli merenpohja on "vuoristoinen". Mustan laatikon ultraäänilähettimen (37,5 kHz) kantavuus vedessä on speksien mukaan 14000 jalkaa (eli n. 4270 m), mikä tekee etsimisen ja havainnoinnin merenpinnalta vaikeaksi ellei mahdottomaksi. Siksi etsimistä on lehtitietojen mukaan tehty sukellusvenein.
Mustia (oransseja) laatikoita on oikeasti kaksi, toinen lentotietojen tallennukseen (flight data recorder) ja toinen ohjaamon keskustelujen tallennusta varten (cockpit voice recorder).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 15:36

Andek se jo sanoikin, eli tuskin löytyvät lainkaan.
Etsittävä alue on ollut liian laaja ja merivirrat ovat voineet kuljettaa ne kauaskin, kun ei ole tärpännyt.
Etsinnät lopetetaan perjantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 16:30

kyllä se nyt on vain arvailujen kans oltava, kun ei varmaa tietoa löydy..luin jostain et ois saanut uhkasoiton, et ois ollut koneessa pommi, mut en ole tuostakaan ihan varma, et pitääkös se juttu sittenkään paikkaansa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:04

Ei, mutta signaalia lähettää, joten etsintäalue saadaan rajatuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 21:27

Laatikko voi toki löytyä ilman signaaliakin,
mutta tuskin ihan lähipäivinä.
Jos löytyy joku päivä joku iso palanen koneesta
jossa se on niin sitten, toisaalta tuskin se boksi
yksin meren pohjassa kuitenkaan on...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 14:40

taisi jäädä löytmättä ...
on niin pienet mahdollisuudet löytyä että tuskin ruvetaan miljoonia uhraamaan etsintöihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:37

Ei sitä vielä tähän päivään mennessä ole löytynyt, eikä löydy.