Poliisiautossa on kuulemani mukaan aina kolme torvea. Missä ne sijaitsevat?

Lisätty: 07.07.2009 - 15:19

Vähäviisaan naapuri on varmana sähkö-tai huoltomies?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 02:22

Ollettaisin että kaksi sisällä ja yksi katolla

Lisätty: 07.07.2009 - 03:00

Tai sitten toinen osaa lukea ja se toinen kirjoittaa viemässä yksiöön kaveria. Minkälaisessa seurassa hekin liikkivat kun melkein kaikki kriminaalit ovat heidän tuttuja.

Kysyjän kommentti

Näin on.

Mitä Huittisten poliisi ajatteli, kun ajoi sähkötolppaa päin?
- Kerrankin ekana kolaripaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 04:25

Minusta on klisee mollata poliisivoimia. Nykyisen elämänmenon vallitessa poliisin ammatissa vaaditaan moninaisia taitoja...tutun poliisin mukaan perheväkivaltatilanteisiin on aina hankala mennä. Minä asettaisin lähempään tarkasteluun muita asioita oikeusvaltiossamme kuin sinivuokot.

Lähteet:
Oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 06:05

Nykyaikaisissa autoissa kaksi on konepellinalla ja poliisiautoon kolmas on asennttu katolle joka kiirusajossa huutaa; hautaa, hautaa jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 08:33

Kaksi sisällä yksi katolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:19

Torvien muusta sijainnista en tiedä, mutta ainakin mikrofonin kautta poliisietä varoitteli taannoin ihmisiä, kun jäljestivät liikenneonnettomuudessa loukkaantunutta hirveä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 09:21

Istuisikohan kaksi edessä ja yksi takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:21

kaksi konepellin alla ja yksi katolla....mutta tarkoitat varmaankin vitsinä, joten kaks sisäl ja yks katol...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:25

huonoa huumoria sanoisi naapurin ukko tuosta parin talon päästä,
(hänellä on siniset työvaatteet)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 11:24

...joo samaa sanois varmaan miun exä...vaikka hän kyl´vitsaili kovasti työhönsä liittyvistä jutuista, ei pipo kiristänt´sillai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:38

Yleensä niitä on kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:10

Ei naurattanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:16

Joo olen samaa mieltä että kyllä siellä ratin takana on yksi, gps- laitetta yrittää seurata toinen ja kolmas on konepellin alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:21

Klassinen vitsi poliiseista. Tuttava piiriini kuuluu poliiseja ja jaksavat kyllä ottaa huumorilla tämänkaltaiset jutut.
Olen siis poliisille tuttu =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:30

Kas kun kukaan ei äkännyt onttophjaoyn kysymystä ? Ne kolme torveahan ovat tietysti pii-paa-torvi ja sitten kaksi vetopasuunaa, joita poliisit soittavat poliisien soittokunnassa. Soittokuntamusiikki on yksi suosikeistani. Humpappaa, tättärää !