Taas se vaikea lahjakysymys Vanhin tyttäreni on kihlautunut (kello) eilen ¨, Mikä mahtaisi olla sopiva lahja.Raha katoaa.

Mutta mika olisi muistona.

Avainsanat: onnea heille :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 00:36

Ikävää, jos sulla katoaa rahaa. Sinuna soittaisin poliiseille heti! Kai sinulla on auto, sillä poliisit haluavat tarkistaa ensin tulleessaan paikalle: Onko se parkkeerattu oikein ja onko pissapojassa vettä?

Niin se lahja? Jos tyttäresi on vasta mennyt kihloihin, niin eikai silloin vielä tarvitse myötäjäisiä pitää? Ja sulhaskanditaani se pitäisi sinua lahjoa ja viedä sinut syömään kunnonpihvit paikkakunnan parhaaseen ravintolaan, eli "Ravintola Kultaiseen Härkään".

Kysyjän kommentti

Pitääkin lähteä tarkastamaan onko minulla enää autoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:31

Osta vaikka koru tai mikäli tarvetta on jokin kaunis lasiesine (tai mistä hän sitten pitääkin), taulu tai lahjakortti kahdelle hengelle vaikka risteilylle. Tai viikonloppupaketti johonkin kylpylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:48

Minun tyttöni meni myös toissapäivänä kihloihin . Eivät he/hän odottanut meiltä mitään lahjaa, mutta jos jotain olisin vienyt niin olisin ostanut hänelle kauniin rannekorun tai sitten kaulakorun. Hän pitää nimittäin koruista. Sitten toinen vaihtoehto, josta naisihmiset pitävät olisi joku ihana hemmottelujuttu. siis tarkoitan hieronta tai kasvo- tai käsihoito tms. Yhteistä lahjaa jos sitten mietiskelisit heille kummallekkin niin kyllä se olisi sitten romanttinen yö jossakin hotellissa. Ei monikaan sellaista itselleen varaa tavallisessa arjessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 01:50

Liput teatteriin.
Jos pikkurahasta ei ole puutetta, niin teatteri voisi olla vaikka Lontoossa tai New Yorkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:25

Laadukkaita astioita, vaikka tulevaa kotia varten. Tai pyyheliinoja ja petivaatteita, näitähän aina tarvii. Itse muistan että aikoinani sain isukilta ensimmäisen kahvikalustoni, ja taisipa olla silloisen kihla päivän kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 04:32

Minäkin muistelen saaneeni jotain uutta kotia varten. Ainakin sain pakan pyyheliinakangasta, joka minun piti ommella itse. Luulen, että nykyisin ei astiapyyhkeitä enää niin rutosti tarvita, mutta joku kiva astiaston osa olisi kiva juttu. Siihen voisi sitten aina ostaa lisää osia sopivana merkkipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 06:12

mm. täällä lahjavinkkejä:
www.arabia.fi/web/Arabiawww....hjaesineet

www.iittalahomeshopping.com/..._by_toikka
Oiva Toikan lintuja on kaupoissakin ympäri Suomen, tuolta voisi katsoa malleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:26

Jos tyttäresi kerää jotain astiasarjaa tai ruokailuvälinesarjaa, siihen täydennystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:32

osta sokoksen, stokmannin, tai jonkin muun ketjun lahjakortti jolla voivat yhdessä käydä ostamassa jotain kivaa sitten yhteiseen kotiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:18

jopas sattui,1 minun pojista kihlautui eilen,,annoin pojalle läppärin ja tytölle kultaisenrannerenkaan itse saavat kaiverruttaa mitä haluaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:40

Jos vaikka jokin hopeinen tai kultainen Kastemalja tai kynttilän jalka. Hieno olis hopeinen viinipulloteline.tai sit hopeiset tai kultaiset kakkuottimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:14

Jos asuvat jo yhdessä, niin kotiin jotain kivaa, josta jää muisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 00:58

Voisitko ostaa vaikka jotain merkkituotetta, esimerkiksi Marimekkoa kotiin ? Pöytäliina oman yhteisen pöydän päälle, tai Pentikin käyttöesineitä. Jotain, joka säilyy kodissa ja tuo siihen iloa. Monet nuorethan asuvat kihlautuessaan jo yhdessä, ehkä sinunkin tyttäresi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:12

lahjakortti johonkin koru liikkeeseen tai kauneusputiikkiin. mutta jos haluat antaa yhteisen lahjan nii lahjakortti esim. laivalle, kylpylään tms..jonka he voivat yhdessä nauttia. Lahjakortit on aina mukavia ja varmasti tulee käytettyä, eikä sit rahat hävii ihan mihin tahansa.