Voisivatko miehet Suomessakin alkaa käyttää hameita ?

Kategoria aika vaikea. Miehet käyttävät mekkoja Egyptissä, ja se on siellä aivan luontevaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 10:24

malesiassa ostin sellaisen pitkän hameen,,pään ja käsien reiät,todella iso,,hyvä pitää kuumassa ei tarvitse alla mitään , erittäin käytännöllinen

Lisätty: 07.07.2009 - 10:30

on varmaan sellainen muslimi vaate

Kysyjän kommentti

Mekko on helppo vaate helteellä ,siis miehilläkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 23:29

Ja Skotlannissa kilttejä. Suomalaisia vertaavat skotteihin saituuden takia. Miksei kesäaikaan, talvella en suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:41

Voi voi täällä ollaan jo pitkään kuljettu mekko päällä, kuten kuvasta näkyy. Katso jos uskallat!
farm4.static.flickr.com/3026...a4e903.jpg

Indiana Jones, eli Harrison Ford käyttää rintsikoita, niin yhtä hyvin tosi-äijä voi kyllä vetää jalkaansa myöskin sukkahousut ja hameen. Miesten sukkahousutrendin edistämistä varten on nyt perustettu jopa kansanliike nimeltään e-MANsipate, jonka yksi ja ainoa tarkoitus on nopeuttaa prosessia, jonka tuloksena sukkahousut tullaan hyväksymään osaksi miehen kuin miehen jokapäiväistä pukeutumista. On vain ajan kysymys, kun hame tullaan liittämään siihen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:23

Tuo onttopohjaoy:n antama linkki oli pettymys. Olisin odottanu parempaa :D
Jos itsetunto on riittävän korkealla, kannattaa ilman muuta kokeilla heti..Tasa-arvon nimessä, käyttäväthän naisetkin pitkiä housuja ja kalsareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:26

Jos miesten on tarkoitus käyttää Onttopohjanoy:n esimerkin tavoin hametta, niin heillä olisi ihan väärä käsitys sen käyttötavasta. Kannattaisi käydä ensin jonkinasteinen mannekiinikoulu että tietäisivät miten sitä kannetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:38

Huh, huh, olipa siinä katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 04:55

Vai että mieheni esimerkiksi alkaisi hametta käyttämään, minä vaihtaisin siinä tapauksessa mieheni housuja käyttävään mieheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 05:15

Joillekkin miehille tosiaankin pitäisi verha laittaa, ovat kuin akkoja!Tai ainakin laittaa akkaan verhasta takin foori.
Mutta ei tosimiehille mitään hameita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 08:44

Kovin yleinen tapa siitä ei voi tulla. Mutta jos henkilö on kovin naisellinen, käyttäkööt vaan hametta ja kantakoot seuraukset.
Naiset käyttävät miesten perinteistä asua eli housuja joita onkin sitten vaikka mihin lähtöön. En oikein ymmärrä sitäkään että aina täytyy olla "naisella" housut, ei koskaan hametta.
Kaikenlaista viilettäjää näkyi toissaviikolla pääkaupungissa kun oli Pride-tapahtumia vai mikä sen viikon nimi olikaan. Siellä oli myös muita kuin noita varsinaisia "kutsuttuja".Satuin näkemään julkisessa kulkuneuvossa "miehen" joka oli tosi korea, violetin väriset kynnet, pitkä musta nahkatakki (pitkä ja solakka oli tyyppikin), pitkät siistit hiukset. Hametta ei ollut kuitenkaan mutta kävi kyllä naisesta ihan hyvin.
Egyptissä voi äijät ihan rauhassa käyttää hametta, ei häiritse meitä....

Lisätty: 07.07.2009 - 10:01

Jos miehet siirtyisivät hameeseen, seuraavaksi kai alettaiiin jo puhua uskonnon vaihtamisesta ja sitten häviäsi tasa-arvo eli naiset olisivat yhtä arvottomia kuin m..limimaissa! Never!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:29

Sami Saari käytti ainakin aiemmin keikoillaankin hametta, sellaista aika pitkää. Oma mieheni kuitenkin pysyköön housut jalassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:51

en välitä mitä vaatetusta pitää päällään, mutta oman ukon soisin pitävän nouita vaatteita , mitä nykyisin käyttääkin...ne sopii hänelle hyvin , vaikka kyllä hänelle sortsitkin sopii, kun ei ole tälläisiä pattipolvii kuin minul, mut et hän laittais minihameen , niin kyllä katsoisin karsaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:56

Skottimies kiltti päällään on TOSI MIES....upeaa.... jostain syystä en usko että toimii Suomessa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:17

No aika oudolta se näyttäisi. En usko että suomalaisista miehistä olisi siihen. Muslimit kyllä näyttävät pitävän kaapuja/hameita päällänsä. Mutta jokainen tehköön mitä tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:42

Ensimmäinen vävyehdokas oli hamemiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:44

Aika hyvä juttu että miehille hame. No eipä tolle meidän isännälle oikein hame olis mitenkään hieno vaate jos sit kenellekään muullekaan miehelle.Kyllä ne oli ihan tyhmän näköisiä niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:18

Transut käyttää jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:01

Kilttejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:45

eihän sitä ole lailla kielletty, mutta ennakkoluulojen murtamiseen taitaisi mennä pari sukupolvea ...