nytkö on sitten saatu haamu videolle? Uskotko?Että Michael jackson se siellä haahuilee? www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 10:16

onhan tuo elviskin nähty jo sielläsuntäällä, joten eipäs tuokaan nyt mitään ihmettä ole, mutta en usko et se nyt kuitenkaan kummittelis....vaikka voipi se kummitellakin, mene ja tiedä sitä sit...itse luulen et tuo video on feikki....joten tuohon en usko...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 22:21

sehän voikin olla totta, jossain uutisessa oli että hänet haudataan ilman aivoja, ehkäpä sitten hänet on jo kloonattu. en kyllä katsonut tuota youtubea, etten siitä voi sanoa juuta enkä jaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:24

jos tämä jotain todisti,
niin ei sitten muuta kuin aamen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:26

Höpö höpö...
Vauhditetaan vaan lisää krääsän myyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:39

Vaikka olen todella pahoillani popin kunkun kuolemasta, en mä nyt sentään ihan täys sekopää ole.. Haamu juu.. Ikävä voi tehdä mielelle kepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:40

sehän on jonkun varjo ihan selvästi feikki juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:41

no joo..kaikkee ne jaksaa viel keksiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:02

Aikamoinen haamuhan mies oli jo eläessään, mutta muuten ei haamuihin ole uskomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:08

En usko haamu juttuihin, mutta pelkään noita tuommoisia. Eipä olisi tuotakaan videota kannattanut katsoa, kun alan ajatella liian syvällisiä nin siitä ei hyvää seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:49

Tottakai haamuillee! Näkyyhän se melkein kaikissa youtube videoissa, niinkuin tässäkin!
www.youtube.com/watch?v=QP0H...o&NR=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:49

Ei uskota haamuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 09:39

Tätähän sopijo odottaakin. Seuraavaksi varmaan joku näkee hänet ihan ihkaelävänä jossain päin maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 15:32

No just niin kuin hurjatta tuolla edellä sanoo. Aika kummitus oli eläessäänkin enkä ihmettele jos sielunsa ei rauhaa saa, sellaisten tekojen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:27

Ei, ei Michael kuollut ole, hän asuu meidän kellarissa.

Joo ei jaksa uskoa tuollaisiin, meitä huijataan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:25

Eläähän Elviskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:02

Se olin minä!