BSE 125 cc dirt bike

glanspower.fi/tuote/433
Tämmösen olen hankkimassa ja haluasin kysyä onko kellään kokemuksia kyseisestä vehkeestä?
Vai olenko ostamassa ihan susi pelin joka menee viikossa rikki? VASTAUKSIA!

Lisätty: 07.07.2009 - 13:03

Juu alan crossaamaan 3kk tuota takuuta näyttää löytyvän

Lisätty: 07.07.2009 - 20:56

Tuskin varastetaan se on lukituissa tiloissa yöllä.

Mutta tuossa lukee että se on samaan hintaan kuin se 110cc jota ei saatu ja tuo on economy versio mitä sekin lie meinaa

Ja tämähän on jo 125cc eli piikki

Lisätty: 17.08.2009 - 18:00

Joo tota toi mun bse sitte varastettiin... lukossa oli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 15:31

Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta kavereiden mukaan käyvät vain sunnuntaiajeluun tai ekaksi harrastepeliksi. Nettipalstojen mukaan useimmat suosittelevat "oikean" pyörän ostoa käytettynä kuin tällaista uutena. Joidenkin mukaan ei kestä edes viikkoakaan, vaan jotkut osat hajoavat jo päivässä. Takuuhan ei sinänsä tee laitetta paremmaksi. Löytyy palstoilta myös tyytyväisiä ajajia.
Moottoripyörän hinta (399 €) ei lupaa kovin laadukasta peliä, varsinkin, kun tavalliset polkupyörät ovat samassa hintaluokassa, usein jopa kalliimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 23:51

Ei ole kokemuksia. Taitaa olla soiva peli? Alatko grossaamaan? Olisko tuolla takuuta ja millaista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:25

Se varastetaan sulta heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2009 - 22:53

En suosittele tuon ostamista ei ole aito bse niinkuin Mad cow malli, vaan täysi kopio joka ei kestä hyppyjä eikä kovaa ajoa vähän kuin samurai, hienoa vain tarrasarja, ja siihen se ilo jääkin..
Itselläni on mad cow ja suosittelen sen ostoa ny alennettuun hintaan Ja saat kypärän kaupanpäälle.. : www.nettimoto.com/simple_dea...hicle.php? id_bike=739186&id_template=3&sitelang=2&PN[0]=list_dealer&PL[0]=listDealer.php&PN[1]=owner_vehicle&PL[1]=simple_dealer/3.php?id_user=229183@id_template=3
itse ostin tuolta motolandista. Mökkimopoksiko meinaat vai monttupeliksi??

Lähteet:
www.motoland.fi