Mitä olet ostanut viimeksi ihan vaan itsellesi?

Minä ostin tänään shampoon, hoitoaineen ja muotoilutuotteen, joihin muuta perheenjäsenet ei saa koskeakaan!

Avainsanat: omat ostokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:25

Ensimmäisenä tuli mieleen yksi cd-levy, mutta se tuskin käy koska annan kyllä muidenkin kuunnella sitä jos jotain huvittaa. Ehkä se oli sitten se bussilippu jolla perjantaina matkustelin kotia päin. Ihan itse matkustin, ei kukaan muu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:29

En muista itselleni,mutta kaikille yhteiseksi kallista bensiiniä että karavaani jatkaa matkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:29

kengät pläjäytin itselleni.....siro 41

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:30

Aika vähän on sellasta mikä on vain ja ainoastaan minun, kaikkea saa yleensä lainata jos tarvitsee, vaatteita ja kosmetiikkaa myös. Ehkä tähän pitää vastata että kalsarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:40

Viimeeksi olen itselleni ostanut Tenava talkkia,enkä ole mikään tenava,mutta tarvitsen sitä hiertymiä vastaan.Tarvitsisin paljon muutakin,mutta nyt elämme aikkaa,kun ei ole mihinkään varaa,mieheni on lomautettu,että sillein meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:41

Yleensä noin kerran vuodessa vain ittelleni ostan, viimeksi lauantaina kun vanhimmalle pojalle (34v) ostin jälkikäteen synttärilahjaksas kahet kengät, siinä samalla itellenikin kahet 'läpsyttimet'; kankaskengät ja sellaset, oiskos nuo nyt lähinnä purkkarit, kun ei ollu muita kauppa/autoilu/kesäkenkää enää kuin nuot jkl lenkkarit:( onneks nyt sattu sit oleen alennusmyynnit ja tais maksaa yhteensä noin 20 eeroo (nuo miu), jot ei kait voi ainakaan itteeni tuhlaamisest syyttää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:42

Ostin tässä marketin alennusmyynnitä vihreän paidan, jossa luki "Mummo". Se paita on minulla nytkin päälläni. Lapsi on nukkumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:57

tais olla eilen , ennen leffaan menoa, sain ikioman karkkipussin:D..hih..siitä ei kukaan muu saanu namuakaan. sit seuraava isompi ostos tais olla tuossa ennen jussia, juhla mekko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:16

Tänään ostin apteekista itteäni varten bakteerilaastareita, mitä lie olivat, mutta omaan tarpeeseeni niitä ostin. Saa kait niitä muutki käyttää, mutta pakkauksessa ei ollut kuin viis ja luulen, että jo ylihuomenna ovat loppu minun käytölläni. Vaikeita laitettavia ja meni jo yks häneksi.
Ostin Turusta itselleni farkut alennusmyynnistä samoin ihanan mekon, jolle minulla on kohta käyttöä. Seki oli alemyynnistä. Muutapa en ole aikoihin itelleni ostanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:16

no ainaski ostin tänään niin rasvasta juustoa (brie) ettei sitä tässä taloudessa kukaan muu syö, eli satavarmarmasti ihan itelleni ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:21

Minä ostin tänään itselle valkkari pullon,mutta en ole vielä juonut sitä. Sitten kun tekee mieli on mistä ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:26

vaatteeni ostan aina vain itselleni koska meidän miehet ei tykkää mun vaatteita käyttää:) ja meikit, huolitteluvälineet, työtarvikkeet.. voi, sitä on paljon mikä on vaan itselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:50

jaa-a pitää ihan miettiä.. tais olla siivousaineita..heh niitä ei käytä meillä kukaan muu kuin minä =) aa..kävinhän tänään ostaa saksanpähkinäjätskii lidlistä mmm sen syön minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:52

Mansikoita ostin ja itsekkäästi ne vielä jopa yksin söinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:55

Muistaakseni jotain kosmetiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:28

ostin laukun ja lierihatun...ainiin aurajuustoa , sitä ei myöskään kukaan muu syö kuin minä ja sekin jo kohta tuhottu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:26

Ostin lehden lauantaina. Ostin myös juotavaa baarissa mutta tarjosin kavereille kanssa niin sitä ei lasketa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:47

Kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:18

Tossa viikon loppuna Tampereelta Lenkkikengät sekä kesä sandaalit sport henkiset sellaiset. sekä tilannut Anttilasta itselleni häihin vaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:23

Aivan ihanat punaiset korkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:29

Chanelin puuterin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 01:23

vaatteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:03

Vaatteita,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:20

Fillarin olen viimeksi ostanut. Ja yksin söin eilen ostamani mansikatkin.