On tämä Napsu sentään siisti keskustelupalsta! Vai mitä mieltä olette Vauva-lehden keskustelupalstasta....

...jossa äidit ainakin lööppien mukaan julkaisevat kuvia omista pimpsvärkeistään?

Avainsanat: vauvalehden keskustelupalsta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:39

no et sitten kuitenkaan laittanut linkkiä tolle palstalle
(ei sen puoleen, en mä kuitenkaan olisi saanut katsoa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:44

Ongelmia taitaa olla äideilläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:11

Näin on, Napsu on siisti palsta ja siksi täällä vielä olen (toinen vuos lähti käyntiin) ja silti tääl voi keskustella/saada tietoo/kommentoida kaikest, kunhan kieli on kans siistii, jesss:) Vauvalehtiin ei mielestäin kuulu tuollaset jutskat, eikä moneen muuhunkaan palstaan...

Lähteet:
Mie tykkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:21

En tiedä mistä kuvista puhut ja mihin asiayhteyteen liittyvät. En ole havainnut sellaisia kuvia, kun jonkunverran olen vauvalehteä lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:54

juu itsekkin taisin jostain lukasta tuosta jutusta..mut muistelenko sitten väärin ettei kyse ollutkaan kaksplus keskustelufoorumista? noh oli miten oli ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:55

Napsu on tosi siisti keskustelu-palsta..olen kanssasi samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:17

Taitaa olla tuulesta temmattu juttu. Eiköhän lehden toimituksella ole tuohon jotain sanottavaa.
Mistä sen tietäisi mitä tälläkin sivulla olisi jos tänne saisi kuvia laittaa. On onneksi nuo profiilikuvat pysyneet siistinä. Perhesivuthan ne nämäkin tavallaan ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:57

Napsu on siisti ja asiallinen palsta. Ja toivotaan että jatkossakin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 04:40

Onpas ne nuoret äidit notkeita. Ihan fakiireita. Olkoot, mua ei nurinpäin olevien hämähäkkien kuvat kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:33

ihme touhuu, mitähän niistä kuvista tahdotaan osoittaa, ei ymmärrä laisinkaan,mutta tämä on niin ihana tämä napsu, et ei voi olla pois ei millään, kerran kävin jossain hevos palstalla ja oli siellä kyllä nii n kaameaa kielenkäyttöä et ihan minuu suututti ja kun katsoin ikäryhmiä niin oli sakkia jos jonkun ikäistä ihan lapsiakin siellä ja kakki ne niitä sivustoja lukee, ihmettelen vain , et eikös sen sivuston ylläpito vois niitä räikeimmpiä juttuja poistaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:31

Joo, Napsu on cool. Varsinkin, kun joku tiimistä keksi laittaa ulkoasun uusiksi ja vielä kilpailunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:03

Kyllä tämä suht siisti on tämä napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 16:18

Tämä on tosi siisti muihin verrattuna. Tuosta vauvalehden keskustelupalstasta en tiedä mitään, enkä halua tietää, jos siellä alapäätä esitellään. Ei sillä, ei mulla ole vauvoista paljoa keskusteltavaa, kun omani on jo aikuinen.