Minäpä voitin Lotossa!

Ja voittosumma on tasan yksi euro! Mihinkähän tämän rahanpaljouden kanssa nyt joutuukaan, kellään hyviä sijoitusvinkkejä....?

Avainsanat: lotto pikkuvoitto euro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:27

Sanoosin, jot nyt kuttut koko napsuväen samppakaljalle:D ja tietty onnea toivottelen täält:)

Kysyjän kommentti

Tervetuloa vaan kaikki napsulaiset voittoa juhlimaan. Se on se eka talo oikealla heti siinä risteyksen jälkeen, jättäkää kengät portaille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:12

Onnea vaan ! Älä nyt heti tuhlaa kaikkea !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:13

onnea! osta arpa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:13

Niin minäkin mutta enemmin kun en lotonnut ollenkaan niin voin itse päättää voiton summan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:15

panen paremmaksi, mulla oli 4 oikein ja voitin 11 €
(panos oli 10 €, joten oikeesti voitin sen 1 €)

- ostan koko voittosummalla jotain kivaa eukolle -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:26

Voi onnea! Säästä se pahan päivän varalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:34

Annetaanko nykyään noin naurettavia summia?
Muistelen että menivät aikoinaan pennirahastoon ja lisättiin pari kertaa vuodessa pottiin jolloin oli miljoonia jaossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:58

onnea tuostakin vähästä..taitaa vaan niin olla, että enemmän voittaa,kun ei lottoa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:22

Onnea vaan, minäkin voitin enemmän, oli tarkoitus lotota koko kuponki täyteen mutta unohdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:25

Ihan käy kateeksi sinun hyvää tuuria..Sioita nyt voitto harkiten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:43

Minä voitan lotossa joka viikonloppu kun en laita rahojani siihen peliin. Voitan siis sen lotto rivin verran.. Sun kannattaa varmaa ny sijoittaa se uuteen riviin. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:43

Mie oon pohtinu ihan samaa.Mieki sain sen euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:56

ohhoh paljon onnea! pistä euro poikimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:14

Ihanhan tässä kateus iskee. Noin iso voitto siitä hyvästä että maksoit 0,20 euroa lisää lottorivistäsi. Onhan niillä lottotyöntekijöilläkin tekemistä kun laittavat pelitileille noita varmasti useitakin euron voittoja. Hyvä hyvä. Ja onnea. Harkitse tarkaan laitatko eken kiertoon vai säästöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:59

Laihialainen lottovoitto:
- Laitetaan torstaina kolikoita veteen juomalasiin ja otetaan rahat sunnuntaina puhtaana käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:57

Onnea, sijoita uudelleen, jos poikisi tuplasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:28

Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:37

no niin uutta plottoa vain kehiin ja voito voi olla yllätys yllätys 2 eekenii eli euroo....onnea minunkin puolestani ja anteeksi hymyni.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:49

Sijoita sijoitusneuvojan vinkkien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:23

ONNEA SIITÄ PIENESTÄKIN VOITOSTA. Me olemme mieheni kanssa voittaneet lotossa 4 viikonloppuna peräkkäin 40 -50 euroa lotossa. Kun lotto on laitettu netin kautta ja siinä on kerroin siksi voitto kertoutuu suuremmaksi jos voittaa jotain. meillä on siis ollut 4kertaa Neljä oikein lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:27

Sehän voi olla miljoonan alku, ONNEWA.
Mie voitin 11 euroa ja pari viikkoa sitten 56 euroa, kaik män jo eikä piisantkaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:32

Mihin aiot hassata rahat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:08

Onnea vaan. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:04

Onnea onnea