Olettekos muuten vaan hulluja?

itsestäni väilillä tuntuu siltä että olen. Nytkin jo kolmatta päivää tosissani synnytän vaikka tässä on jo komannesta polvesta kysymys, ja paineet pitäisi olla ihan jossain muualla ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:31

Samal tapaa 'hullu' kui siekii, naati joka hetkest, sielt se tulee ei voi mittee, ennemmin tai myöhemmin, hih, ja paljon onnee jo etukäteen isoukilleko?

Lähteet:
Meni nuo laskut sekasin, jot jos lapsenlapsist kysymys, niin kokemust on:)

Kysyjän kommentti

hyvä kun huomasit mistä mulla viiraa ... odotellaan edelleen ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 20:51

Minä olen hullu, minulla on keskiaika markkinoilta hankittu todistuskin siitä, on kehystettynä seinällä, enköhän minä ole myös vapaampi kaikkea sanomaan ja tekemään kun hullu olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 20:55

eihän semmoista käsitettä oikein ole olemassakaan kuin normaali ihminen. ja uuden ihmisen syntyminen on sellainen juhlava tapahtuma, että se panee polvet pehmeiksi itse kullakin.

ei sun pää ole pehmenemässä.....polvet vain...ja sydän ja syli.... odottamassa uutta tulokasta.

ei olla hulluja... et sinä enkä minä

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:05

Kyllähän sitä jokaisen pitää olla sopivassa määrin hullu...ja jos ei ihan pähkähullu, niin ainakin on muistettava hullutella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:07

Hullu ku pullosta tullu ! Se olen ollut lapsesta saakka, ja hullummaksi tulen koko ajan. Ja nuo lapsenlapset ne vasta hulluttelua tarvitsevatkin. EIhän tässä elämässä olekaan mitään järkeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:10

Hulluna on hyvä olla, ei huolet kanna , ei rasitu polla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:14

hullu ku pullosta tullu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:14

Ei kai hulluudessa ole mitään pahaa, mutta meikäläinen on vielä tyhmäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:27

Saa ja pitää olla vähän hullu.
Mutta täytyy muistaa olla luovasti hullu, muuten siitä ei tuu mitään!
;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:24

Hulluna on helppo elää. Missähän se hulluuden raja sitten oikein menee. Kukapa sitä voisi sanoa. Olen kyllä hullu ja monesti sen ihan ääneenkin todennu milloin mistäkin syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:33

terttuinkeri määritteli ihan hyvin,minä yhdyn samaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:11

Viisas paljon työtä tekee, hullu pääsee vähemmällä - ja pätee!

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 01:19

Kyllä, muuta en oikein tiedä mihinkä kategoriaan kuulun? Yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata. On olemassa kuutta erilaista hulluutta:

Nerohullu: Kyseessä ovat muista ihmisistä selkeästi poikkeavia tapauksia, joita mielipiteiden ja tekojen takia pidetään joko hulluina tai neroina. Nämä ihmiset tavallaan kääntävät erilaisen aivotoimintansa hyödykseen ja voitoksi. Näitä neroja on esim. Einstein, joka on horoskoopiltaan kalat....eli siis melkein sukulainen....ajatella?

Päästä sairashullu: Nämä ihmiset ovat elämässään kokeneet jotain traumoja tai vastavaa, joka on laukaissut heille sairauden päähän. Ilmentymiä tästä sairaudesta on erilaisia ja eritasoisia lievästä masennuksesta voimakkaaseen itsetuhoisuuteen, pahimmillaan he ovat sellaisia, etteivät kykene elämään normaalisti yhteiskunnassa.... kuka pystyy?. Monesti näihin sairastuneisiin tapauksiin löytyy lääkkeet ja parannuskeinot. Esimerkiksi ensikoti avohoitoon pääseville kahjoille, eli näen näitä tapauksia päivittäin. Mitään harmia heistä ei koskaan ole ollut, siihen heidän itsekseen höpöttämiseenkin tottuu.

Syntymästään hullu: Eli henkilö on ollut väärillä aaltopituuksilla heti syntymästään saakka. Yleensä syntymästään mielenvikaisiin ei löydy parannuskeinoja.

Höperöhullu: Vanhuksille käy näin. Alkaa päässä viirata, kun ei aivomassa syki ihan entisen tahtiin. Höperyyttä voi aiheuttaa, joko väliaikaista tai pysyvää, myös esimerkiksi eristäytyminen, joka aiheuttaa erityisen mökki-höperyyden.

Kylähullu: Yleensä harmittomia mutta varsin hauskoja tapauksia. Ovat kekseliäitä ja tekevät kaikenlaisia tempauksia. Monesti ihmiset kiistelevät ovatko kylähullut oikeasti hulluja vai liikkeellä pelkästään viihdytystarkoituksessa. Ovat hyvin lähellä ensin mainitun nerohullun kanssa.

Vi.....nhullu: Eli ns. normaali tyyppi, mutta käyttäytyminen on esim. niin väkivaltaista ja vastuutonta, ettei äijää voi normaaliksi kutsua. Nämä ovat niitä paskiaisia, jotka löylyttivät teitä nuorempina ja nykyään istuvat linnassa erinäisistä rikoksista. Ja näitä vi...n hulluja on juna-asemilla ja kaduilla melkoisesti. Nämä saa teloittaa heti tavattaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 02:59

Hulluja kuin pullosta tulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 05:56

Hullu saa olla muttei tyhymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:45

hieman hullun hullu se minäkin olen ja nuo lapsenlapset ne vasta minun pääni hulluksi saavatkin onnesta , he ovat niin suloisia, kokoajan heitä ikävöin , mutta kovasti ne kuluttaa minun enerkiaa, varsinkin tuo 1v joka ehtii niin paljon ja minä en sitten ehdi millään perään ..mutta aina ne ovat kyllä mielessä ja rakkaana sydämmessä..olen kyllä onnellisen hullu .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 14:27

Kyllä oon muuten vaan hullu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:50

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:31

Aina sen verran hullu, että toimeen tulee.
Sopivasti hullu, mitä se nyt sit tarkoittakaan, raja on häilyväinen.

Lähteet:
oma nuppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:38

En käyttäisi ihan tuota sanaa, mutta aika seko olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:04

Taidan minä hieman olla, testitkin niin kertovat, ja psykiatrini-