Oletteko "saunahulluja"? Onko teillä siellä jotain erityisiä tapoja olla? :-D

En määrittele saunahullua, mutta itse tykkään käydä vähintään 2 x vko. Ihanaa on heittää hieman olutta kiville ja tuoksutella. Ja kesällä varsinkin VASTA on poikaaa... :-)

Avainsanat: sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 21:12

Meillä näkyy tuo sauna lämpiävän joka ilta. Ihan harvoin käy niin, että ei lämpiä. Mieheni on hieman kyllä saunahullu, meillä oli täällä maalla kerran semmoiset kilpailutkin, että paras sai palkinnoksi Saunahullu-pokaalin. Oli jääsaunaa, potkukelkkasaunaa. lumilinnasaunaa, olkisaunaa ja jotain vielä. Suomalaisissa on paljon saunahulluja, mutta mukana oli ulkomaalaisiakin.

Kysyjän kommentti

Ihanaa kun joku vastaa laajemminkin kysymyksiin välillä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 18:58

hulluuden astetta en nyt rupea arvioimaan, saunaan menen kun siihen tilaisuus on, ilmankin pystyn elämään kun tilaisuutta ei ole ...

tuskinpa minulla mitään poikkeavia tapoja on ( tässäkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:14

Voisihan sen varmaan hulluudeksi luonnehtia jos käyntikerrat kriteerinä.
Saunotaan 2 - 7 kertaa viikossa.
Ei mitään erkoisia tapoja, joskus on mukava laittaa saunatuoksua saunatontun kippoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 19:26

kerran, pari viikossa saunon. Parasta saunomisessa on, kun saa käydä löylyjen välillä parikin kertaa omalla terassilla jäähyllä. Jos saunaolutta sattuu olemaan, tykkään hörppiä sitä myös lauteilla istuessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 20:39

Kerran pari viikossa,
nyt se on taas sallittua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 21:16

olen myös sauna hullu.. hulluus vaan kasvaa:) hullu siinä mielessä, että tykkään saunao vaik joka ilta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:01

ei voi sanoa saunahulluksi, mutta kyllä tykkään saunomisesta. nyt kesällä vaan tuppaa jäämään saunominen vähemmälle, kun sen jälkeen sisällä on niin kuuma, ettei voi ees nukkua, ilman et ikkuna olis auki. talvisin sauna lämpiää 2-3 kertaa viikossa, eli vissiin ihan sen normaali sauna hulluuden verran:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:28

Olen saunahullu. Käymme jokainen päivä saunassa. Joskus, jos olen yövuorossa töissä, on ihanaa ollut saunoa aamulla töistä tultua, juoda sitten yksi siideri ja laittaa nukkumaan. Silti on pitänyt vielä illallakin käydä saunassa. Tapoja ei erikoisia muuta kuin löylytuoksuja on laitettava...Joskus meillä on vastat saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.07.2009 - 00:08

Viikonvaihteessa tulee käytyä kolmekertaa. Miedolla lämmöllä hartaasti ja kauan, löylytervaa tuoksuksi ja kunnon vilvoittelut välillä. Siten siellä jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:30

Sukuvika. Serkkupojallani on sähkö-ja puukiuas, en muista mones on menossa. Joka päivä saunoo ja välillä kääntää kivistä ne kuumemmat puolet ylöspäin. Siinä meidän hulluus!!!

Lähteet:
Vaarin jälkeläiset ovat kaikki olleet samamanlaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 03:02

Sama täällä, rakastan saunomista. Ei vain jaksa joka päivä lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 10:54

käydään noin parikertaa viikossa ja olusen hörpin lauteilla sekä päässäni pidän saunahattua, uskon sen auttavan siihen, että en pökrää löylyissä, kun verenpaineeni laskee äkkiseltään kovassa löylyssä, mutta tukka märkänä ja hattupäässä ei ole pyörryttänyt sekä n.70 asteinen sauna niin vot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:29

Käydään 2 kertaa viikossa saunassa. tänään olis se ensimmäinen päivä tällä viikolla ja jos sauna vastan saan niin sillä kyllä hakkaan itseäni ihan perusteellissesti.En kuitenkaan löylyissä jaksa olla kauaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:40

En tykkää saunomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 14:05

Välillä tulee kausia kun olen aivan hullu saunomaan, välillä taas en yhtään.