Mitä tarkoittaa ketsuppipulloilmiö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 13:30

No se on sitä kun ensin ei tapahdu oikein mitään (siinä esteenä on se kuivanut tulppa) ja sitten kun painetta tulee tarpeeksi niin tyrskähtää oikein kunnolla .... noin vertauskuvallisesti

Lähteet:
näin järkeilin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 13:27

on yhtä punaisena kuin ketsuppi, esim. itsensä auringos polttaneena.....arvaa taas , kun mitää ei tierä...

Lisätty: 06.07.2009 - 13:29

meinasinkin lisätä et liittyy jalikseen , mutta ei sit liitykkään kun = talouteen liittyvää ...en tiennytkään ... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 13:41

Se on sitä kun olet yhtä punainen kun ketsuppi kun yrität ravistaa ja pusertaa ja ravistaa ym.. mutta siitä samperin pullosta ei tule enää mitään ulos.Taas olit unohtanu ostaa uuden pullon kaappiin vaikka tiesit että ketsa on lopussa. aarrggh.. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 17:39

Vähäviisaan vastaus on aika järkeenkäypä. Monessa asiassa saattakin olla tuollainen "kuivunut tulppa", niinkuin nyt tässä puoluerahoituksessa. Kaikesta piti olla ensin hiljaa, niinkuin mitään salarahoitusta ei olisi ollutkaan, ja sitten kun jotain selviää, niin roiskahtaakin oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:44

Vähäviisaan kanssa olen samoilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 20:43

Urheilussa sitä aina jauhetaan,
Ensin ei onnistu mikään ja yht'äkkiä kaikki.
Esimerkki;pelaaja pelaa kymmenen peliä tekemättä maaliakaan
ja sitten tekee yhdessä pelissä neljä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 00:43

Ketsuppi on juoksevampaa rittävästi ravistettuna.jotta viskositeettii muuttuu.Toki se kuiva tulppa on ensin poistettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:56

Ketsuppi on ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:45

Muistuttaa kovasti ketsuppipulloa.