Saako Goasta ostaa moskiittoverkkoja ja minkähintaisia ne siellä ovat?

Avainsanat: moskiittoverkko goa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 15.06.2008 - 23:07

Monissa hotelleissa riittää, että suljet ovet ja ikkunat, eivätkä hyttyset ole riesanasi. Niissä turistihotelleissa, joissa moskiitot ovat ongelma, on yleensä verkot ikkunoissa. Tämä ei kuitenkaan takaa sitä, etteivätkö hyttyset pääsisi huoneeseen. Parhaan tiedon oman hotellisi tasosta ja tilanteesta saat matkatoimistostasi. Jos olet "reppumatkaaja", kannattaa verkko toki varmasti ottaa mukaan.

Eli jos siis haluat pelata varman päälle, oman moskiittoverkon voit toki ottaa mukaan. Niitä saa suomalaisista retkeilykaupoista. En ole kuullut, että verkkoja saisi Goalta, mutta saattaahan niitä sielläkin kaupoissa olla. Laadusta ei tosin sitten ole takeita.

Paikan päältä saa myös hyvää hyttyskarkotetta, odomos, sekä pistorasiaan laitettavia karkottimia. Myös suomalainen (vihreä) Off tehoaa hyvin Goan itikoihin.

Mukavaa matkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.11.2008 - 22:54

Kyllä niitä saa, mutta voi joutua vähän etsimään. Ostimme itse viime vuonna Chaudista, pikku kaupunki etelässä. Parempia saa varmasti Suomesta, sellaisia, missä on jotain myrkkyä itse verkossa.