Mitä tarkoittaa, kun kirjoituksen jälkeen laitetaan kirjain;D?

Käyn yhdellä sivustolla bloggaamassa ja sielä melkein kaikki laittavat kirjoituksensa perään tämän D:n. Ärsyttää kun ei tiedä, mitä se tarkoittaa.

Avainsanat: bloggaaminen ja kirjain d

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 10:13

leveä hymy

liitteessä sinulle 'sanakirja' aiheesta

messenger.msn.com/resource/E...?mkt=fi-fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 10:31

silmät viirullahan siinä nauretaan leveesti:) tässä sinulle muutama..
:) tarkoittaa hymyä
:( on surullisuuden merkki
Joskus niille laitetaan nenäkin:
:-)
:-(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2009 - 10:37

Antamasi esimerkki tarkoittaa: käyttäjä on juuri sanonut jotain hauskaa joka pitää osata ottaa huumorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:57

täällä myös hymiöitä aikamoinen määrä:
www.city.fi/chat/hymiot.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 11:52

Naurua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 12:02

Kirjoittaja ei ole tosissaan, vaan nauraa itsekseen makeasti juuri keksimälleen tai kuulemalleen jutulle, silmää iskien ja pilke silmäkulmassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.07.2009 - 12:27

Hymiö, tarkoittaa vinkkaavaa silmää ja naurua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 14:36

Se tarkoittaa leveää hymyä. Ei sillä mitään pahaa tarkoiteta. joillain on sellainen tapa että laittaa perään sellaisen merkin. ei se ole loukkaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 17:46

Taitaakin olla enmmän nuorten tapana lisäillä näitä "hymiöitä" teksteihinsä. Ovat tulleet tuolat kännykkämaailmasta, siellähän niitä ensiksi alettiin viljellä. Ja on se hyvä, ettei vain joku käsittäisi viestin henkeä väärin, jotkut ihmiset kun saattavat olla niin tosikoita, että suuttuvat leikistäkin, tai eiv't ymärrä leikinlaskua. ;=D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 17:57

Hymiö, leveä hymy, jopa naurun purskahdus.
Kyllä näitä hymiöitä käyttää muutkin kuin nuoriso.
Miekii niitä viljelen useampiin vastauksiini :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 22:15

Että pitää laitaa suu nauruun,ilosta jotakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 23:02

Tuo on hymiö, leveä hymy tai nauru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 03:23

Isoa hymyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 17:59

Lyöntivirhettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 16:12

hymiöillä voi vaikuttaa miten tarkoittaa toisen ymmärtävän lauseen merkityksen. :D