Tietääkö kukaan missä Tallinnassa löytyy näköalakahvila. Jossain on kuulema sellainen. Sieltä pitäisi näkyä koko vanhakaupunki?

Lisätty: 08.07.2009 - 08:14

Kiitos kaikista hienoista vastauksista. Valitettavasti yksikään näistä ei ole se kahvila jota etsin. Kyseessä on joku kahvila joka on niin korkealla että sieltä näkee lähes koko vanhan kaupungin ja on näin kesäaikaan mitä kaunein kun kastanjapuut kukkkii ympärillä. Olen viemässä vanhaa äitiäni ko. paikkaan ja hän ei pysty mihinkään torniin kiipeäään. Hän oli vain joskus vuosia sitten työelämässään kuullut että tällainen paikka Tallinnassa on ja nyt haluaisin hänet sinne satamasta taksilla viedä :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 08:54

Tallinnan televisiotorni
Vuoden 1980 olympialaisiksi rakennettu Tallinnan televisiotorni on 314 m korkea.
170 metrissä sijaitseva näköalatasanne on avoinna vierailijoille. Tasanteelta avautuu kaunis näköala Tallinnaan, lähialueille ja Suomenlahdelle. Kirkkaalla poutasäällä tornista näkee Suomeen...

www.tourism.tallinn.ee/fin/f...det/pirita

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 08:44

Muistaakseni luin siitä jommankumman ilttiksen matkailusivulta.... tai sitten Mtv3:n matkailusivulta... siinä kuitenkin puhuttiin minne lasten kanssa kannattaa mennä Tallinnassa ja se näköalakahvila mainittiin siinä. Toivottavasti löydät :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 09:22

Tallinnan TV-tornista Helsingistä näkyy kaikki 88m korkeammat rakennelmat. Ei taida olla monta?

Neitsitornin kahvilasta näkyy aikapaljon vanhaa kaupunkia Tallinnasta.
www.tourism.tallinn.ee/fin/f...hakaupunki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:25

Sokos Hotelli Virun kattoterassilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.07.2009 - 12:28

Olisikohan viru hotelli kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:28

Viimeksi kun olin Virussa (siitä on jo aikaa), niin siellä ei ollut mitään kattoterassiravintolaa. Aikasemmin on ollut. Tuolta näkötornista veikkaisin näkyvän kaiken oleellisen Tallinnasta. En ole varma, pääseekö sinnekään sisälle aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:02

Vanhan kaupungin kirkontornista näet riittävästi.