Mitä tarkoittaa, kun Pekka näki kerrannaisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2009 - 01:11

Tuli tosta vähäviisaan ajatusmaailmasta että minä katselin japanin naisia.

Kysyjän kommentti

Katselin ja panin naisia? Niinpä niin, Timppa!
No, aktivisuus palkitaan aina ja lopussa kiitos seisoo!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2009 - 04:45

Dl Pekka Pirinen. Tutkimuspaikka: Oulun yliopisto, tietoliikennelaboratorio ......
Lähes kaikissa bispektreissä näkyi aluksen moottorin palotaa- juus (sytytystaajuus) ja/tai sen kerrannaisia.
www.mil.fi/.../MATINEn_julka...1998_1.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:29

oiskos , et pekkka ois sen verran katsonut kieroon jot näki kaiken tuplana, ihan vaan kylmä arvaus... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 08:32

taas lipsahti yhdyssanavirhe,
piti varmaan olla : "Pekka näki kerran naisia"

- voi Pekka parkaa jos vain kertaan jäi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 09:13

Täällä Napsussa oikein rakastetaan noita yhdys sana virheitä. Pekka on siis ollut poissa perä kamarista ja nähnyt kaksi naiseksi olettamaansa olentoa. Toinen oli kuitenkin lahoava puun runko ja toinen ruostuva tynnyri. Pekka kun ei uskaltanut lähteä piha piiriä pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2009 - 09:48

No tuonhan se Pekka tietysti näki:

www.puutarhasiemenet.com/pro...hfhinolsb5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:26

Jospa Pekka oli niin juovuksissa, että näki kaiken kahtena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 10:34

pekka raukka ei ole nähnyt kuin yhden kerran naisia:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 11:26

Pekka oli ollut vaimoltaan salaa Pispalan Pulterissa, ja noustessaan huojuvin askelin ja harittavin silmin rinnettä ylös Mäkitietä kotiinsa, hän säikähti aivan mahdottomasti, rinnettä alas alkoi juosta vaimon kerrannaisia kaulin kädessä häntä vastaan.........
siis oliko Pekalla delirium kohtaus vai aivan vain kerrannaisnäköhäiriö.
Liiallinen oluenjuonti voi aiheuttaa näköhäiriöitä ja sen kerrannais vaikutukset voivat olla suuret.

Lähteet:
ihan ite keksitty, entisenä Nääsvilleläisenä tuttu ilmiö Pispalanharjulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 12:15

Opettelisko noita yhdyssanavirheitä...eli Pekka on nauttinut vähän liikaa virvoitus juomia ja näkee kaiken kahtena voi Pekka parkaa. Olisko Pekka peräti Turku laisia ja kolttosten suunnittelu meni mönkään... piti ottaa vähän lievitettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.07.2009 - 12:28

Kerran vain pääsiu bongailemaan naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 18:00

Taisipa nähdä näitä kerrannaisia kasveja, lajeja en tosin tiiä mitä Pekka näki:), vaikkapa
Begonioita?

Lähteet:
Myssy, se mietintä sellanen...hmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2009 - 18:05

Kerrankos pekka naisia näki?